تمرین دروازه‌بان‌های استقلال با حاشیه بزرگی همراه بود و در روزی که حسینی سابقه‌ حضورش در جمع آبی‌پوشان را به رخ رشید مظاهری کشید سنگربان تازه وارد این تیم با حالت قهر محل تمرین را ترک کرد.

به نقل از ایرنا، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران در حالی بنا به تصمیم «محمود فکری» تعطیل بود که دروازه‌بان‌های این تیم زیر نظر سعید عزیزیان به انجام تمرینات ویژه پرداختند.

امروز (جمعه) دروازه‌بان‌های استقلال زیر نظر سعید عزیزیان برای اینکه در بهترین شرایط جسمانی قرار داشته باشند به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.

این تمرین با یک اتفاق حاشیه‌ای همراه بود و باعث شد رشید مظاهری که در بازی با ماشین‌سازی تبریز درون دروازه قرار گرفته بود محل تمرین را ترک کند.

اما ماجرا از آنجایی استارت خورد که گلرهای آبی‌پوش پس از گرم کردن آماده انجام تمرینات ویژه شدند. سید حسین حسینی که سابقه بیشتری در استقلال دارد از مظاهری می‌خواهد او آغازگر تمرین باشد و با عزیزیان تمرینات اختصاصی را شروع کند.

این موضع با مخالفت دروازه‌بان تازه‌وارد و ملی‌پوش آبی‌پوشان همراه می‌شود و می‌گوید این کار را خودت باید انجام دهی و من قصد دارم تمرینات کششی انجام بدهم تا بدنم گرم شود.

حسینی که از واکنش مظاهری ناراحت شده بود خطاب به او می‌گوید اینجا استقلال است و من سابقه بیشتری نسبت به تو دارم و باید برخی مسائل رعایت شود.

حسینی بعد تاکید می‌کند یکی از کاپیتان‌های استقلال محسوب می‌شود و باید حرمت او حفظ شود.

مظاهری که انتظار این واکنش را نداشت نزد سعید عزیزیان رفته و از او می‌خواهد محل تمرین را ترک کند چرا که تمرکزش به هم ریخته و نمی‌تواند با تمام توان تمرین کند.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال از مظاهری درخواست می‌کند در محل تمرین بماند تا این اتفاق به محمود فکری منتقل شده و او تصمیم نهایی را بگیرد اما مظاهری راه خروجی را در پیش می‌گیرد و حاضر به تمرین نمی‌شود.

پرویز مظلومی پس از این که متوجه اتفاق تمرین استقلال می‌شود با او تماس گرفته و پیرامون حاشیه‌های رخ داده با عزیزیان حرف می‌زند.

سرپرست استقلال توضیحات مربی دروزاه‌بان‌های استقلال را به فکری انتقال داده و قرار است سرمربی آبی‌پوشان در این باره جلسه‌ای را با دو گلر صاحب‌نام استقلال برگزار کند تا از این به بعد دیگر چنین اتفاقات حاشیه‌ای در تیمش رقم نخورد.

این نشست فردا و پیش از شروع تمرین استقلال برگزار خواهد شد.

سید حسین حسینی که فصل گذشته دروازه‌بان ثابت استقلال بود از نیمکت‌نشینی در این تیم ناراحت است و قصد جدایی از جمع آبی‌پوشان را داشت اما فکری با این درخواست مخالفت کرد.

به طور حتم حسینی تا نیم فصل دروازه‌بان استقلال است و برای جدایی پس از اتمام مسابقات بازی‌های رفت آبی‌پوشان می‌تواند اقدام کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)