مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ برتر با اعلام اینکه وضع قوانین جدید، دست تیمها را در زمان نقل و انتقالات نیم فصل بازتر کرده است، گفت: در نیم فصل باشگاهها به صورت توافقی می‌توانند با یکدیگر تبادل بازیکن کنند.

 

عزیزالله محمدی در خصوص آخرین شرایط نقل و انتقال بازیکنان در نیم فصل یازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور گفت:

قوانین نقل و انتقالات مانند سال گذشته است اما با برخی از تغییرات و قوانین جدیدی که برای این فصل وضع کرده‌ایم دست تیمها برای انجام نقل و انتقال بازیکنان بازتر شده است.

 

وی با تشریح این قوانین اظهار داشت: بازیکنی که در فصل گذشته لیگ برتری بوده و در ابتدای فصل جاری جذب تیمی نشده باشد، سهمیه لیگ برتری محسوب نشده و بصورت بازیکن آزاد می‌تواند به عضویت هر تیمی که تمایل دارد، درآید.

 

محمدی تصریح کرد: در گذشته قانون جابجایی بازیکن بین دو باشگاه در نیم فصل وجود نداشت اما در این فصل باشگاهها به صورت توافقی می‌توانند با یکدیگر تبادل بازیکن کنند.

 

وی همچنین افزود: اگر فهرست بازیکنان باشگاهی تکمیل باشد، در صورت جلب رضایت یک بازیکن می‌تواند نام یکی از بازیکنان خود را از فهرست خارج کرده و بازیکن جدیدی را جذب کند.

 

رئیس سازمان لیگ برتر با اعلام اینکه هر تیم حداکثر هفت بازیکن را می‌تواند در فصل نقل و انتقالات نیم فصل جذب کند به شرطی که فهرست آن تیم خالی باشد، اعلام کرد: زمان نقل و انتقال رسمی بازیکنان از 29 آذر شروع می شود و در 14 دی به پایان می‌رسد.

 

وی در خصوص تاریخ فینال جام حذفی و فشردگی برنامه بازیها از هفته هجدهم تا بیست و یکم نیز گفت: اگر مورد خاصی پیش نیاید تصمیم ما در سازمان لیگ این است که فینال جام حذفی را در تاریخ 14 بهمن برگزار کنیم.

 

محمدی تصریح کرد: با در پیش بودن بازیهای تیم ملی، پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مرحله گروهی این رقابتها و فینال جام حذفی چاره‌ای جز برگزاری فشرده بازیهای لیگ ازهفته هجدهم تا بیست و یکم نداریم.

 

نیم فصل نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور امروز دوشنبه با برگزاری چهار دیدار رسما به اتمام می رسد و تیمهای حاضر در این رده از روز 15 دی رقابت خود را از سر خواهند گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)