پرسپولیس نیوز : قوی‌ترین مرد معلول جهان مدعی شد که در رقابت‌های جهانی امارات با ثبت به یادماندنی رکورد نام ایران و باشگاه پرسپولیس را جاودانه خواهد کرد.

سیامند رحمان گفت: پس از انعقاد قرارداد با باشگاه پرسپولیس موفق به حضور در هیچ مسابقه‌ای با نام این باشگاه پرطرفدار نشده‌ام و در حال حاضر سه الی چهار ماه از مدت قراردادم با سردار رویانیان باقی مانده که مطمئناً بهترین و مهم‌ترین مسابقه حضور در رقابت‌های جهانی 2014 امارات با نام پرسپولیس و کسب مدال طلا برای ایران و این باشگاه خواهد بود.

وی افزود: مسابقات جهانی پانزدهم فروردین‌ماه سال آینده به میزبانی کشور امارات و در شهر دوبی برگزار می‌شود و برای حضوری شایسته و کسب خوش رنگ‌ترین مدال‌جهانی آماده هستم.

رحمان ادامه داد: هم‌اکنون در اردوهای تمرینی در ارومیه به سر می‌برم و با صلاح دید فدراسیون و کادر فنی برای مسابقات آزاد قهرمانی آسیا در مالزی اعزام نشدم ولی خوشحالم که تیم به کشورمان با اقتدار قهرمان شد.

وی خاطرنشان کرد: مطمئنم با تلاش و همت بیشتر رکورد پارالمپیک 2012 لندن که در اختیار خودم است را در مسابقات جهانی امارات، بازی‌های پاراآسیایی کره‌جنوبی و پارالمپیک 2016 برزیل بهبود می‌بخشم و در کتاب گینس ثبت خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)