مرجع خبری پرسپولیس : به دنبال پيوستن فرزاد آشوبي به استقلال پس از مذاكره با ذوب آهن، اين باشگاه اطلاعيه اي صادر كرد.


متن اطلاعيه باشگاه ذوب آهن كه روي خروجي سايت اين باشگاه قرار گرفته به شرح زير است:

“در فصل نقل و انتقالات بازيكنان ليگ برتر فوتبال كشور گاهاً اتفاقات عبرت انگيز و جالب توجهي رخ مي دهد. با شروع اين بازار مكاره و با رخدادهاي پشت پرده آن، مي توان سره را از ناسره تشخيص داد و به قولي چهره حقيقي و واقعي بسياري از افراد مدعي رو نمايي مي گردد.

 

فرزاد آشوبي بازيكن آزاد تيم فوتبال مس كرمان مصداق اين ماجراست كه با توجه به مورد نظر بودن براي انتقال به باشگاه ذوب آهن، خود نيز در قول و قرارهاي محكم و به قول خود ايشان مردانه و شرافتمندانه و با تكرار چنين قول و قرارهايي در جلسه حضوري و گفت‌وگوهاي تلفني با مسئولين باشگاه ذوب آهن و البته در مصاحبه هاي متعدد با خبرگزاري‌ها، مطبوعات مكتوب و سايت باشگاه ذوب آهن، از قول و قرار مردانه خويش با ذوب آهن سخن مي گويد و اين كه انتخاب اول و آخر او تنها ذوب آهن اصفهان است و ذكر اين كه دو فصل خوب را در فوتبال اصفهان و همراه با تيم فوتبال ذوب آهن سپري خواهد كرد؟!

او حتي در گفت و گوها و جلسه حضوري به اين مساله اشاره مي‌كند كه استخاره پدرم خوب آمده است و پس از كسب اجازه از مدير عامل باشگاه ذوب آهن براي عمل جراحي همسر خويش، ثبت قرار داد رسمي خود با اين باشگاه را به چند روز بعد موكول مي كند. دلايل ذكر شده متعدد فرزاد آشوبي مبني بر اين كه به هزار و يك دليل ذوب آهن را به عنوان تيم دو فصل آينده خود انتخاب كرده است و تكرار اين دروغ واضح كه با وجود داشتن پيشنهادهاي مالي بهتر، ملاك او تنها پول نيست، مزيد بر علت مي‌گردد كه بسياري از افراد با خبر از اين گفته ها و ادعاها، تصور كنند كه آشوبي همان بازيكن اخلاق گرايي است كه در گوشه و كنار از آن سخن مي رود.

فرزاد آشوبي كه در مصاحبه هاي خود در طول يك هفته اخير بر قول مردانه خويش به مديريت شفاف و با صداقت باشگاه ذوب آهن اشارات بسياري كرده و تيم فوتبال ذوب آهن را صاحب جايگاهي مي داند كه همه پارامترهاي خواستني او را اجابت مي نمايد، در اين ميانه حتي به اين نكته نيز اشاره مي كند كه با دادن پيشنهاد مالي سنگين، اسقلالي ها را كه به دنبال قرارداد با او هستند كنار زده و ادعا مي كند كه به پرسپوليس هم ديگر تا آخر عمر باز نمي گردم و بر اين مساله پافشاري مي كند كه ملاك براي او پول نبوده و نخواهد بود و هيچ پيشنهادي او را اغوا نخواهد كرد اما آن چه به وقوع مي پيوندد حديث تلخ بازار نقل و انتقالات فوتبال ايران است و قصه تكراري پول و پول و پول … به ناگهان در يك چرخش يك شبانه روزي، پيشنهاد سنگين مالي استقلال به قولي او را به چنين گفته اي به مسئولين باشگاه ذوب آهن مي كشاند كه با وجود قرارداد مالي بسياري بالاي استقلالي ها، اغوا شده و آينده و زندگي ام را با قرارداد مالي بالاي آبي پوشان بهتر تامين مي بينم.

اين جاست كه حكايتي تكراري ديگر بار تكرار مي شود و قول هاي مردانه در برابرچك هاي مملو از صفرهاي قيمت دار، جان مي بازند و به يكباره همه چيز رنگ عوض مي كند. سنگ بزرگي را كه قرار بود توسط آشوبي پيش پاي استقلالي ها گذاشته شود، با پيشنهاد پولي قابل توجه اين باشگاه به آقاي آشوبي به فراموشي سپرده مي شود و اين گفته كه به هيچ وجه قصد ندارم با پيوستن به استقلال، هواداران پرسپوليس را با خود در گير سازم در دنياي پول هاي كلان محلي از اعراب ندارد.

در هر حال به نظر مي رسد باشگاه ذوب آهن كه از گذشته تاكنون، به دور از زد و بندهاي رايج و پشت پرده فوتبال ايران به فعاليت خود در بالاترين سطح ورزش كشور به طور اعم و فوتبال ايران به طور اخص ادامه داده است و موفقيت خود را مديون افرادي مي داند كه حرف و قول و عملشان از هر چيزي مهم تر بوده و هست، برنده واقعي اين بازار مكاره و پر از دروغ باشد. چرا كه فرزاد آشوبي نشان داد كه با حضور خود در ذوب آهن اصفهان و با رفتار و كرداري چندگانه و پر از ريا، اين مجموعه يكدست و هماهنگ را دچار نا خالصي مي نمود. “

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)