پرسپولیس نیوز : مالک شرکت استیل آذین گفت: در جلسه با برانکو به او گفتم تمام و کمال در خدمت این چهره ارزشمند و پرسپولیس هستم.

حسین هدایتی درباره حضورش در جشن باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که در این جشن حضور پیدا کردم و با  طاهری و برانکو صحبت داشتم. با  برانکو چند دقیقه جلسه برگزار کردیم.به طور حتم در کنار هواداران پرسپولیس خواهیم بود و تیمی قدرتمند می بندیم.

وی درباره اینکه گفته می شود قرار است هزینه حضور رضا قوچان نژاد در تیم پرسپولیس را فراهم کند گفت: در جلسه با برانکو به او گفتم تمام و کمال در خدمت این چهره ارزشمند و پرسپولیس هستم.من اسم بازیکن نمی آورم اما نه یک بازیکن، نه دو بازیکن حاضر هستم تا 10 بازیکن تراز اول که طاهری و برانکو تشخیص بدهند برای کمک به پرسپولیس در فصل آینده به این تیم بیاورم تا هواداران خوشحال شوند.  من این قول را به ایشان دادم که از نظر مالی این پروژه را حمایت کنم تا هدیه‌ای ناقابل به پرسپولیسی‌ها بدهم. از هواداران تشکر می کنم که من را در بازی پرسپولیس و راه آهن تشویق کردند. من خاک پای همه هواداران هستم.

هدایتی درباره شایعه خرید دو باشگاه نفت و فولاد گفت: من این موضوع را تکذیب می کنم. شاید کارخانجات من تیم داشته باشند و در عرصه ورزش فعالیت کنند ولی من به هیچ عنوان تیمی را در لیگ برتر سهامش را نمی خرم و فقط برای پرسپولیس تمام توانم را می گذارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)