هدايتي كه كلا هاليوودي فكر مي‌كند پس از ماجراهاي آن استيل‌آذين كهكشاني و وعده خريد ختافه قصد دارد براي فصل آينده چند ستاره ليگ‌برتري را به پرسپوليس اضافه كند و البته چند خريد قابل توجه ديگر را نيز داشته باشد.

به  نوشته گل؛ حسين هدايتي نقشه‌هاي زيادي براي پرسپوليس در سر دارد. هرچند هدايتي در چند نوبت مجبور شد قيد خريد سهام پرسپوليس و كلا مديريت اين باشگاه را بزند ولي وسوسه رسيدن به پرسپوليس تا حدي بود كه به تحريك نزديكانش در مورد ماجراي پرسپوليس پاسخ مثبت داد و بار ديگر براي تيم محبوبش نقشه كشيد.

هرچند هدايتي مدت‌هاست سكوت كرده و قصد دارد تا پس از روشن شدن تكليف پرسپوليس صحبتي نكند ولي دور و بر هدايتي آنقدر منبع خبري هست كه حتي مي‌توان به كوچك‌ترين خبرها و شايعه‌هاي پيرامون عابربانك دسترسي پيدا كرد.

آنطور كه در مورد هدايتي و نقشه‌هاي او باخبر شديم عابربانك در جلسه‌هايي كه با دوستان و نزديكانش داشته در مورد الگوبرداري از باشگاه گالاتاسراي تركيه صحبت كرده و قرار شده اگر او و گروهش موفق به خريد سهام يا لوگوي پرسپوليس شدند ترتيبي دهند كه پرسپوليس به درآمدزايي برسد.

در مورد بحث مديريت پرسپوليس هم شايعه‌هاي زيادي به گوش مي‌رسد. امير عابديني اين روزها حسابي به هدايتي نزديك شده و به پشتوانه مالي عابربانك اميدوار است كه در پرسپوليس صاحب عنوان قابل‌توجهي شود.

 

هدايتي كه در حال حاضر ارتباط خوبي با دادگان، پروين، رويانيان و حبيب كاشاني دارد، مي‌تواند در صورت حضور در پرسپوليس هركدام از اين مديران سابق پرسپوليس را در كنار گزينه‌هاي اقتصادي‌اش در هرم مديريتي باشگاه قرار دهد كه البته در اين ميان صحبت‌هايي با پروين، عابديني و كاشاني انجام شده تا با حفظ نژادفلاح پرسپوليسي‌هاي قديمي دور هم جمع شوند.

مي‌تواند علي‌ها را آشتي دهد

در بحث پيشكسوت‌ها و جمع شدن دانه‌درشت‌ها يك برنامه ديگر هم مدنظر هدايتي است. عابربانك كه از مدت‌ها قبل به دنبال آشتي دادن علي كريمي و علي دايي بود اين‌بار نيز قصد دارد تا اين دو را به هم نزديك كند. دايي كه به‌خاطر حضور كريمي در بعضي از مراسم‌ها شركت نكرد بعيد است بعد از صحبت‌هاي اخير كريمي در برنامه90 با او روبه‌رو شود.

 

از سوي ديگر كريمي هم تمايلي به ديدن دايي ندارد و به همين دليل حتي در ضيافت شام هدايتي با كارلوس كي‌روش به‌خاطر حضور دايي شركت نكرد و تماس‌هاي هدايتي را بي‌پاسخ گذاشت.

فاتح تريم گزينه نيمكت

در مورد ماجراي جذب مربي و بازيكن هم شنيده مي‌شود كه هدايتي خواب‌هاي طلايي براي پرسپوليس ديده است. مي‌گويند حاج‌حسين براي اينكه قديمي‌هاي پرسپوليس به جان هم نيفتند قصد استخدام سرمربي خارجي دارد و مي‌خواهد از هموطن مصطفي دنيزلي استفاده كند. هرچند هواداران پرسپوليس اعتقاد و علاقه خاصي به افندي دارند ولي نزديكي دلال فاتح تريم به هدايتي باعث شده تا اين مربي ترك گزينه اول حاج‌حسين براي پرسپوليس رويايي‌اش باشد و جالب اينكه حتي شنيده مي‌شود صحبت‌هايي نيز در اين مورد انجام شده است.

عابربانك در سرزمين عجايب

شنيدن برنامه‌هاي هدايتي حتي اگر در حد رويا و تصور هم باشد شيريني‌هاي خاص خودش را دارد و آدم احساس مي‌كند كه هدايتي گاها مثل آليس در سرزمين عجايب قدم مي‌زند! در حالي كه پرسپوليس93 با خريد مهره‌هايي مثل تادو، ميردورقي، همامي، حاتمي، جعفرپور، خالقي‌فر و… مورد انتقاد هواداران قرار گرفت حالا هدايتي براي پرسپوليس رويايي‌اش خريدهايي را در سر دارد كه قطعا مورد توجه هواداران قرار مي‌گيرد.

هدايتي كه كلا هاليوودي فكر مي‌كند پس از ماجراهاي آن استيل‌آذين كهكشاني و وعده خريد ختافه قصد دارد براي فصل آينده چند ستاره ليگ‌برتري را به پرسپوليس اضافه كند و البته چند خريد قابل توجه ديگر را نيز داشته باشد.

وقتي قرار است سرمربي سابق فيورنتينا، آث‌ميلان و تيم‌ملي تركيه روي نيمكت پرسپوليس بنشيند جذب بازيكنان بزرگ ديگري مثل اشكان دژآگه، رضا قوچان‌نژاد، سيدجلال حسيني، آندو تيموريان و… در تفكرات هاليوودي حاجي نقش مي‌بندد و مي‌شنويم كه او به دنبال جذب يك مشت ستاره براي پرسپوليس رويايي‌اش است… پرسپوليسي كه تصور تشكيل آن با چند آكادمي و ورزشگاه شبيه بازي‌هاي پلي‌استيشن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)