برخی كاركنان باشگاه استقلال با بیان اینكه مدیرعامل این باشگاه در جمع خصوصی اعلام كرده كه فردا (دوشنبه) متن استعفای خود را آماده می كند، ازتعویق ۴ تا ۶ ماهه دریافت حقوق خود خبر داده و از تبعیض بین كاركنان باشگاه به شدت گلایه كردند.

این كاركنان روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا ازبرخی مسائل دراین باشگاه پرده برداشته و اظهار كردند كه مسوولان استقلال رفتار متفاوتی با آنان دارند.
این كاركنان با توجه به اینكه تنها منبع درآمدشان باشگاه استقلال است، اصرار داشتند كه نام آنان محفوظ بماند؛ چرا كه نگران حربه برخی مسوولان مبنی بر تعدیل نیرو و در پی آن اخراج هستند!
آنان گفتند:درباشگاه استقلال ۴۰نفرمشغول به كار هستند كه از این تعداد ۲۶ نفر در ساختمان اداری باشگاه واقع درسعادت آباد، ۹ نفر درمرغوبكار و ۵ نفر در كمپ ناصر حجازی فعالیت می كنند.
به گفته این عده، برغم آنكه استقلال با بحران بی پولی مواجه است، اما در بخش مالی باشگاه كه مسوول آن یكی از اقوام مسوولان ارشد باشگاه است، ۸ نفر مشغول به كار می باشند!
این عده افزودند: مدیرعامل باشگاه از دو ماه پیش فقط در دفتر شخصی خود در مركز شهر مستقر است، اما منشی و نیروی خدماتی دفتر وی درسعادت آباد همچنان درمحل كارحاضرمی شوند، بدون اینكه كاری انجام دهند.در روابط عمومی نیز چهار نفر كار می كنند. مسوول دبیرخانه نیز پس از گذشت شش ماه و دریافت نكردن حقوق، عطای فعالیت در باشگاه را به لقایش بخشید.
به گفته این عده، افراد شاغل دردفتر اصلی باشگاه ۶۰۰ هزار تومان وكاركنان مجموعه مرغوبكار تنها ۳۰۰ هزار تومان عیدی دریافت كردند.
این عده افزودند: كانون هواداران باشگاه استقلال ازچند ماه پیش به صورت شورایی متشكل از سه نفر اداره می شود، ولی به رغم اختصاص ماهیانه ۳۰میلیون ریال بودجه به آن، هنور یك ریال هم به كانون پرداخت نشده است.
برخی از كاركنان مجموعه مرغوبكار كه از آن به عنوان تبعیدگاه باشگاه استقلال یاد می شود ، با سابقه بیش از ۱۰سال فعالیت دراین باشگاه حداكثر ۴۹۰ هزارتومان حقوق دریافت می كنند اما یك نیروی خدماتی دفتر باشگاه درسعادت آباد ماهانه ۸۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می كند.
كاركنان باشگاه استقلال با بیان اینكه تفاوتی ندارد كه مدیرعامل باشگاه چه فردی باشد، افزودند: خواسته ما فقط پرداخت به موقع حقوق مان است تا شرمنده خانواده نشویم، چراكه مانند بازیكنان یا مربیان نمی توانیم به كمیته انضباطی برویم و برای دریافت مطالبات خود شكایت كنیم.
آنها معتقدند كه تیم استقلال امسال با رفاقت و صمیمیت موجود دربین بازیكنان، كادرفنی و اعضای باشگاه كه با مدیریت امیرقلعه نویی ایجاد شد به موفقیت رسیده است و پایان یافتن مشكلات مالی فقط با عنایت مسوولان وزارت ورزش امكان پذیر خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)