روبرتو كارلوس از زين الدين زيدان به عنوان سرمربي بعدي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا حمايت كرد.

به گزارش ماركا، كرسي مربيگري تيم رئال مادريد هم اكنون و بعد از بازگشت خوزه مورينيو به چلسي خالي است و نام چندين مربي از جمله كارلو آنچلوتي براي نشستن بر آن مطرح شده است.
از اين رو كارلوس مدافع سابق رئال از هم تيمي سابقش به عنوان انتخابي ايده آل براي رهبري كهكشاني ها نام برد و گفت: زيدان براي هر مسووليتي در رئال مادريد آماده است. او به خاطر تجربه، آرامش و هوشي كه دارد هر كاري بخواهد مي تواند انجام بدهد؛ از مربيگري گرفته تا دستياري و مديريت.
وي پس از ديدار خيريه اسطوره هاي رئال مادريد مقابل قديمي هاي يوونتوس افزود: او هر كاري را با نهايت آرامش انجام مي دهد. او بهترين فرد براي رئال مادريد است و مي تواند مربي ايده آلي باشد.
كارلوس برزيلي كه خود اخيرا به عنوان سرمربي تيم سيواسپور انتخاب شده است با وجود اين مخالفتي با انتخاب آنچلوتي به عنوان جانشين مورينيو نكرد ولي هشدار داد كه وي براي سازگاري با اين پست به زمان نياز دارد.
كارلوس گفت: آنچلوتي مربي بزرگي است ولي يك مشكل وجود دارد. در رئال مادريد يك مربي نمي تواند از راه برسد و يك شبه همه را متقاعد كند. او بايد با فلسفه باشگاه سازگار شود. بازيكنان هم بايد او را درك كنند.
وي ادامه داد: سرمربي جديد رئال مادريد آنچلوتي يا هر مربي ديگري كه باشد بايد بداند كه كار راحتي در پيش نخواهد داشت. او در اينجا بايد هميشه برنده باشد فرقي نمي كند در لاليگا، يا ليگ قهرمانان اروپا يا جام حذفي. اگر اين اتفاق نيفتد، جنجال ها و سر و صداها بلند مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)