مرجع خبری پرسپولیس : بازي امروز پرسپوليس و شهرداري تبريز متاثر از اتفاقات عجيب هفته اول ليگ برتر كه در ورزشگاه آزادي رخ برگزار مي‌شود و تماشاگران تبريزي كه معتقدند در جريان بازي پرماجراي پرسپوليس و تراكتورسازي مورد اهانت قرار گرفته‌اند در آستانه بازي پرسپوليس و شهرداري تبريز براي بازيكنان اين تيم و به‌ويژه علي دايي خط و نشان كشيدند.


حدود دو ماه پيش دايي با اظهارات آتشينش عليه تماشاگران تبريزي كه از فرط عصبانيت صندلي‌هاي ورزشگاه آزادي را به داخل زمين مسابقه پرتاب كردند در تيررس قرار گرفت و اكنون به سوژه تماشاگراني تبديل شده كه در تمام اين سال‌ها به شكل عجيبي اسطوره‌هاي فوتبال آذربايجان را مورد نوازش قرار داده اند.

 

تهران امروز : از تبريز خبر مي‌رسد اندك هواداران شهرداري تبريز به اتفاق طرفداران تراكتورسازي برنامه‌هاي مفصلي براي استقبال از علي دايي و بازيكنان پرسپوليس تدارك ديده‌اند و با تهيه پلاكارد و كاريكاتور در انتظار حساس ترين بازي اين هفته نشسته‌اند.

اين در حالي است كه بازي چند ماه پيش پرسپوليس با گسترش فولاد تبريز ماجراهاي زيادي در دل خود داشت و بازي برگشت فينال جام حذفي تحت تاثير شعارهاي تند و بي‌رحمانه تماشاگران تبريزي عليه دايي و بازيكنان پرسپوليس انجام شد.

 

پس از پايان آن بازي معروف بود كه دايي به دست يكي از تماشاگران مجروح شد و پس از اصابت يك شي نوك تيز به بدنش راهي بيمارستان شد. درگيري ذهني تماشاگران تبريزي با باشگاه پرسپوليس و علي دايي پس از اعلام نتيجه نظر سنجي برنامه 90 مبني بر انتخاب پرسپوليس به عنوان پرطرفدارترين تيم ايران آغاز شد و تائيد اين ماجرا از سوي دايي رابطه طرفين را غبارآلودتر كرد.

 

به‌جز دايي گفته مي‌شود كريم باقري هم كه در بازي مقابل تراكتورسازي مورد حمله طرفداران تراكتورسازي قرار گرفت خودش را براي اتفاقات اين بازي آماده كرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)