مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال بنيادكار گفت: در ديدار مقابل پرسپوليس دست به هر كاري مي‌زنيم تا به سه امتياز برسيم.

 

ميرجلال كاسيموف در نشست مطبوعاتي پيش از ديدار تيم‌هاي بنيادكار ازبكستان و پرسپوليس اظهار داشت: به هيچ عنوان دوست نداريم در ازبكستان به حريفان باج بدهيم. تيم خوبي هستيم اما شكست مقابل الاتحاد شيرازه تيم ما را از هم پاشيد.

وي ادامه داد: سعي مي‌كنيم از بازي سختي كه مقابل پرسپوليس داريم به سه امتياز رسيده و از تمام فضاي زمين به خوبي استفاده كنيم.

كاسيموف تأكيد كرد: قصد داريم از نقاط ضعف پرسپوليس به خوبي استفاده كرده و به هدفمان در اين ديدار حساس برسيم.

سرمربي بنيادكار افزود: در تمرينات چند روز اخير بسيار خوب كار كرديم و بايد در بازي با پرسپوليس تيمي قدرتمند باشيم چرا كه علي دايي و شاگردانش هم در رقابت‌هاي آسيايي چيزي براي از دست دادن ندارند.
وي يادآور شد: چند بازيكن مصدوم داريم كه قصد داريم آنها را به ديدار حساس فردا رسانده و از وجود آنها بهره بگيريم.

كاسيموف افزود: اگر نتوانيم در ديدار مقابل پرسپوليس از فرصت ها به خوبي استفاده كنيم شايد پرسپوليس براي ما خطرناك باشد و در خانه ما را با مشكل مواجه كند.

وي در مورد ديدار دربي پرسپوليس و استقلال گفت: اين بازي را به خاطر حساسيتش ديدم. پرسپوليس بازي خوبي انجام داد اما به نظرم فردا مي‌توانيم با استفاده از تاكتيك‌هاي مورد نظرم، تاكتيك‌هاي تيم حريف كه در دربي ارائه كرد را از كار بيندازيم و اميدوارم در اين راه موفق باشيم.
كاسيموف عنوان كرد: خوشبختانه در ليگ ازبكستان هم نتايج خوبي گرفتيم و كار را قدرتمندانه آغاز كرديم.

وي در خصوص اينكه علي دايي براي ديدار خداحافظي‌اش به ازبكستان آمد و قرار است اين دو دوباره در بازي فردا با يكديگر رو به رو شوند گفت: دايي با حضور در ازبكستان به تمام مردم اين كشور احترام گذاشت و آنها را خوشحال كرد. او بازيكن بزرگي بود كه من را هم شرمنده كرد اما فردا هيچكس نمي‌دانست كه چه اتفاقي قرار است بيفتد. با اين حال امروز دايي را شاداب و سرحال ديدم و از اين بابت بسيار خوشحال شدم. بسياري از مردم آسيا علاقه خاصي به علي دايي دارند ‌و با اين وجود در مسابقه فردا دايي حريف من است و تنها به سه امتياز اين ديدار فكر مي‌كنم.

سرمربي بنيادكار در مورد نقاط ضعف پرسپوليس گفت: به اين موضوع اشاره‌اي نمي‌كنم و مي‌توانيد تا آغاز بازي صبر كنيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)