مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشانى از پرسپوليس رفت اما مشخص بود كه زمان اين رفتن كوتاه خواهد بود و همين

طور هم شد. وقتى پرسپوليس انصارى فرد در طوفان حوادث گير كرده بود او به حكم سعيدلو آمد تا يك بار ديگر ناجى اين تيم پرطرفدار باشد. گفت و گو با وى را بخوانيد :

• چرا پذيرش اين مسئوليت از سوى شما اينقدر طولانى شد؟
– من به دليل مسئوليتى كه در شوراى شهر تهران دارم مشغول خدمت به مردم هستم و اين مسئوليت مى توانست منعى در فعاليت هاى من ايجاد كند اما آقاى سعيدلو معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدنى از من خواست براى كمك به پرسپوليس اين مسئوليت را بپذيرم كه من هم پذيرفتم. البته مسئوليت من زياد طولانى نخواهد بود و تا زمان انتخاب هيأت مديره و مشخص شدن مديرعامل پرسپوليس ادامه خواهد داشت.

• شرايط كنونى پرسپوليس را چطور ارزيابى مى كنيد؟

– وقتى آقاى سعيدلو به من پيشنهاد دادند فكر كردم يك لحظه هم نبايد براى كمك به پرسپوليس غفلت كرد. آمدم تا دوباره پرسپوليس را احيا كنم. باور كنيد تا به امروز سابقه نداشته كه من جايى رفته باشم و موفق آن كار را ترك نكرده باشم.

• تكليف انصارى فرد چه مى شود؟

– با توجه به شرايط موجود و با حكم رئيس سازمان تربيت بدنى ايشان ديگر مسئوليتى در پرسپوليس ندارند و من در همين جا از همه تلاش ايشان در اين مدت تشكر مى كنم.
• يعنى احتمال حضور ايشان در هيأت مديره هم نيست؟
– چرا. من نام ايشان و محمدحسن انصارى فرد را در بين ليست ۱۵ نفره كانديداهاىهيأت مديره پرسپوليس ديد ه ام. اميدوارم هر مسئوليتى كه ايشان مى گيرند در آن موفق باشند.

• تكليف كرانچار چه مى شود؟

– من پيش از برگزارى دربى با ايشان جلسه اى داشتم و صحبت هاى لازم بين ما انجام شد. ما به آقاى كرانچار اين فرصت را مى دهيم تا اهدافشان در پرسپوليس را پياده كنند.

• مشكل پرسپوليس را در چه مى بينيد؟

– من اعتقاد دارم پرسپوليس مشكل فنى ندارد بلكه مشكل پرسپوليس روحى و روانى است كه درصدد برطرف كردن آن در كوتاهترين زمان ممكن هستيم.
• مشكل پولى و مشكل فيمابين مسئولان اين تيم با هواداران چگونه حل خواهد شد؟
– مشكل پولى بازيكنان به زودى حل خواهد شد، ضمن اينكه در آينده اى بسيار نزديك جلسه اى هم با هواداران خواهيم داشت تا سوءتفاهمات فيمابين را برطرف كنيم.

• اعضاى جديد هيأت مديره پرسپوليس چه زمانى مشخص خواهند شد؟

– قطعاً اعضاى هيأت مديره پرسپوليس بعد از بازى با مقاومت مشخص شده و كارشان را شروع خواهند كرد.
• آينده پرسپوليس را چگونه مى بينيد؟
– آينده بسيار خوبى براى پرسپوليس تصور مى كنم. من آمده ام تا با قدرت تمام و با حمايت همه جانبه تماشاگران خاطرات خوب پرسپوليس سال ۸۶ را تكرار كنم، همان خاطرات خوبى كه هنوز در ذهن هواداران باقى مانده است.

• انتظارات از شما بسيار زياد است. چگونه مى خواهيد پاسخگوى هواداران باشيد؟

– با كار و تلاش و با حمايت تمامى دست اندركاران بايد پاسخگوى بحق تماشاگران باشيم. تماشاگرانى كه در سرما و گرما از تيم حمايت مى كنند و اين حق آنهاست كه تيمشان را قدرتمند و مدعى ليگ ببينند.

• يكى از مشكلات پرسپوليس و تيم هايى نظير آن عدم ثبات مديريت در اين تيم هاست. براى رفع اين مشكل در پرسپوليس چه برنامه اى داريد؟

– من هم موافق اين موضوع هستم. يك مدير براى آنكه بتواند در كارش موفق باشد بايد ثبات كارى داشته باشد و ما مى خواهيم در پرسپوليس اين كار را انجام دهيم.
• يعنى خود شما مديرعامل نخواهيد شد؟
– من آمده ام كه به پرسپوليس سر و سامانى دوباره بخشيده و آن را تحويل نفر بعدى بدهم تا ادامه كار براى او راحت و سهل باشد.
• تكليف كادرفنى پرسپوليس چه خواهد شد؟
– اين ديگر نظر كرانچار است كه مى خواهد با همان نفرات كارش را ادامه دهد و يا اينكه نفرات جديدى را در تيمش جايگزين كند. ما در اين مورد تمام اختيارات را به كرانچار داده ايم
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)