اظهارات كاشاني پس از توافق با شماره هشت/-1
مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: از كريمي تشكر مي‌كنم كه به خانه خودش بازگشت.

 

حبيب كاشاني پس از توافق و عقد قرارداد با علي كريمي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از كريمي تشكر مي‌كنم كه به خانه خودش بازگشت. ايشان لطف كرد و قرارداد را امضا كرد. مدت يك سال در خدمت كريمي هستيم. اميدوارم ساليان سال علي كريمي براي پرسپوليس و فوتبال ايران مؤثر باشد. شماره 8 كه سال‌ها براي كريمي بود امسال هم بر تن او خواهد بود. او سال‌ها با اين پيراهن افتخار‌آفريني كرده است.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه چرا جلسه با علي كريمي طول كشيد و آيا پيش از اين با او به توافق نرسيده بودند،‌ گفت: پيش از اين توافق نكرده بوديم. تلفني با او حرف زدم و خواهش كردم به باشگاه بيايد و او هم پذيرفت.

 

ما مدت زيادي بود كه همديگر را نديده بوديم و در اين جلسه در مورد همه چيز صحبت كرديم. صحبت‌مان در مورد قرارداد 10 دقيقه بود و قرارداد امضا شد. بقيه جلسه در مورد مسائل فوتبالي بود.


 

كاشاني درباره اينكه با جذب علي كريمي باشگاه پرسپوليس استارت خوبي در فصل نقل و انتقالات زد، عنوان كرد: عليرغم احترامي كه به نظر خبرنگاران مي‌گذارم بايد بگويم كه باشگاه پرسپوليس شرايط خوبي دارد و بازيكنان بزرگي داريم. تيمي كه توانسته يكي از دو جام معتبر كشور را كسب كند در وضعيت خوبي است. با توجه به اينكه مي‌خواهيم در ليگ قهرمانان آسيا حضور فعالي داشته باشيم، نياز به جذب بازيكنان بزرگ و باتجربه مثل علي كريمي داريم.

 

وي در مورد اينكه چه زماني سرمربي تيم مشخص مي‌شود، گفت: طبيعتا اولويت باشگاه انتخاب سرمربي است. شايد سؤال اين باشد كه چرا قبل از انتخاب سرمربي، علي كريمي جذب شد. در برنامه هر سه مربي، جذب علي كريمي در اولويت بود. در نتيجه هر كدام از اين سه نفر كه سكان پرسپوليس را در دست بگيرند، ما يكي از بازيكنان مورد نيازشان را جذب كرديم و به همين دليل از كريمي خواهش كرديم بيايد قرارداد ببندد و از اين طريق بتوانيم دلگرمي و خوشحالي به هواداران پرسپوليس بدهيم.

 

كاشاني درباره اينكه براي انتخاب سرمربي نظر چه كساني را مي‌پرسند، اظهار داشت: از افراد صاحب نظر و كارشناس و كساني كه استخوان خرد كرده اين فوتبال باشند، كمك مي‌گيريم..

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه چه زمان سرمربي تيم معرفي مي‌شود، گفت: نمي‌توان زمان اعلام كرد كه مثلا 24 يا 48 ساعت آينده،‌ اما در اسرع وقت مي‌خواهيم اين اتفاق بيفتد.

 

كاشاني درباره اينكه آيا از ساير بازيكنان گذشته پرسپوليس هم براي حضور در اين فصل دعوت مي‌شود يا خير، عنوان كرد: ما بر اساس نياز كادر فني بازيكن مي‌گيريم. اگر در برنامه سه مربي مورد نظرمان جذب علي كريمي نبود نمي‌توانستيم با او مذاكره كنيم. اگر بازيكني علاقمند است كه به پرسپوليس بيايد ما اميدواريم مورد نياز كادر فني ما هم باشد. پرسپوليس خانه همه بازيكناني است كه جواني و سلامتي خود را براي اين تيم گذاشته‌اند.

 

وي افزود: بعضا از من پرسيده مي‌شود كه چرا از پيشكسوتان تيم استفاده نمي‌شود. بايد بگويم باشگاه هشت تيم پايه دارد كه در مجموع ما مي‌توانيم از 17 يا 20 نفر در رأس كار استفاده كنيم. باشگاه پرسپوليس شايد 320 پيشكسوت داشته باشد. اميدوارم شرايط اين باشگاه يك روز طوري شود كه ما بتوانيم از توانايي همه پيشكسوتان استفاده كنيم و اگر در اين خصوص تا به حال قصوري صورت گرفته من عذرخواهي مي‌كنم.

 

كاشاني درباره اينكه آيا باشگاه از پشتوانه خوبي براي جذب بازيكن بهره مي‌برد يا خير، گفت: سال پيش توافقنامه‌اي با سازمان تربيت بدني امضا كرديم كه طبق آن بايد 6 ميليارد تومان سازمان تربيت بدني، به باشگاه مي‌داد و تا سقف 10.5 ميليارد تومان هم باشگاه بايد خودش درآمدزايي مي‌كرد.

 

وي ادامه داد: سازمان تربيت بدني تاكنون 4 ميليارد و نيم به باشگاه پول داده است و 1.5 ميليارد باقيمانده نيز هنوز پرداخت نشده است. البته 4 ماه و نيم قبل دستور پرداخت اين پول از سوي سازمان تربيت بدني داده شده اما دو باشگاه پرسپوليس و استقلال هنوز نتوانسته‌اند اين پول را بگيرند. به هر حال اين باشگاه مردمي است و اميدوارم كمك شود تا اين تيم به آرامش برسد. ما در دو بازي آخر 7 ميليون تومان پاداش داديم. از معدود اتفاقاتي است كه توانسته‌ايم خواسته بازيكنان را برآورده كنيم و تاكنون 75 درصد قرارداد بازيكنان پرداخت شده است.

ادامه دارد…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)