سرپرست پرسپوليس مذاكره با مربيان و بازيكنان را تكذيب كرد/ با ادینهو مذاکره نکردم

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران ضمن تكذيب انتشار اخباري مبني بر مذاكره با مربيان و بازيكنان براي حضور در اين تيم براي فصل آينده، گفت: پيروزي برابر الاتحاد عربستان برايمان بسيار با اهميت بود.

 

حبيب كاشاني در پايان ديدارتيم هاي پرسپوليس و الاتحاد خاطرنشان كرد: اين پيروزي مهم مبارك هواداران باشد و از اينكه ديدار حساس با نماينده عربستان را پيروز شديم بسيار خوشحال هستم.

 

وي افزود: در پايان ديدار امروز شادماني را در چهره هواداران پرسپوليس ديدم كه از مساله بسيار خوشحال هستم حساسيتي كه عرب‌ها براي اين بازي درست كرده بودند، به اين پيروزي نياز داشتيم. علي دايي در ابتداي فصل به ما قول قهرماني در يك جام را داده است كه اميدوارم اين مساله به واقعيت تبديل شود و در ليگ هم بتوانيم سهميه حضور در آسيا را به دست آوريم.

وي در مورد مذاكره با مربيان براي فصل آينده گفت: در روزنامه ها و خبرگزاري ها از منصور ابراهيم زاده، لوكا بوناچيچ، دنيزلي، استيلي و علي دايي به عنوان گزينه هاي ما براي فصل آينده ياد مي شود در حالي باشگاه هنوز هيچ تصميمي براي فصل آينده نگرفته است.

 

كاشاني ادامه داد: برخي از اين نام ها از سوي دلالان مطرح مي شود و ما نبايد فكر خود را به اينگونه مسايل درگير كنيم.

 

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه آيا علي دايي براي فصل آينده در پرسپوليس خواهد ماند يا خير گفت: اين سوال متعلق به اكنون نيست چرا كه ما هنوز با دايي قرارداد داريم و همچنان به قراردادمان پايبند هستيم ولي رسانه‌ها تاكنون چهار مربي را براي فصل آينده ما معرفي كرده‌اند كه هنوز با آن‌ها مذاكره نكرده‌ايم ولي به همين دليل دلال‌ها با بازيكنان ما تماس مي‌گيرند و مي‌گويند در صورت قرارداد بستن با هر كدام از آن مربي‌ها در تيم هستند يا نه كه همين جا از آنها مي‌خواهم براي تيم حاشيه درست نكنند.

 

كاشاني در ادامه خاطرنشان كرد: انتخاب مربي و مذاكره با آنها حق طبيعي من است كه در زمان خودش از آن استفاده خواهم كرد و پس از پايان فصل درباره آينده تيم صحبت مي‌كنيم. در حال حاضر قصد نداريم با هيچ بازيكني صحبت كنيم چرا كه در صورت مذاكره ما با هر كسي، بازيكنان ما انگيزه‌شان را براي ادامه بازي‌هاي فصل از دست مي‌دهند.

وي در مورد انتشار اخباري مبني بر مذاكره باشگاه پرسپوليس با ادينهو مهاجم بزريلي تيم مس كرمان گفت: اين مساله صحت ندارد و پرسپوليس همانند برخي باشگاه ها نيست كه پيش از پايان فصل با بازيكنان ديگر تيم هاي گفت وگو كند.

كاشاني در خصوص وضعيت هيات مديره اين باشگاه عنوان كرد: 19 ماه است كه به عنوان سرپرست فعاليت مي كنم و اميدوارم كه هر چه سريعتر هيات مديره باشگاه از سوي سازمان تربيت بدني مشخص شود.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در مورد آينده خود در اين باشگاه گفت: اگر در جام حذفي به مقام قهرماني دست يابيم دوست دارم دراين تيم به فعاليت خود ادامه بدهم.

 

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه آيا خودتان در فصل آينده همچنان در پرسپوليس خواهيد ماند يا خير گفت: نمي‌دانم آنهايي كه مي‌خواهند بدانند دايي همچنان سرمربي ما مي‌ماند يا خير، دنبال چه هستند ولي فكر مي‌كنم اين سوال بهتر باشد چرا كه از زمان حكم من به عنوان سرپرست باشگاه گذشته است و از اين پس سازمان بايد براي ادامه همكاري من تصميم بگيرد ولي از آنجايي كه هواداران پرسپوليس از من انتظار كسب يك جام را دارند، سعي مي‌كنم اگر فرصتي در اختيار من قرار بگيرد، براي كسب يك جام تلاش كنم.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا صحبت علي فتح‌الله زاده درباره اينكه هيات مديره باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال انتخاب شده‌اند، صحت دارد يا خير، تنها گفت درباره اين موضوع اطلاعي ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)