مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: دوست دارم با يك بازي زيبا در 90 دقيقه قهرمان جام حذفي شويم.


حبيب كاشاني اظهار داشت: فردا ديدار حساسي برابر گسترش فولاد تبريز داريم و دوست دارم 90 دقيقه بازي زيبا از پرسپوليس ارائه شود و در كنار اين موضوع قهرماني را بدست آوريم.

 

وي افزود: از عملكرد بازيكنان در نيمه دوم راضي هستم و اعتقاد قلبي دارم كه اگر در بازي مقابل نماينده تبريز مانند 45 دقيقه دوم بازي با سپاهان باشيم مي‌توانيم برد شيريني را تجربه كنيم. البته قبول دارم كه بايد مراقب حريف باشيم.

كاشاني تصريح كرد: خوشحالم كه در تبريز برنده بوديم اما آن بازي را بايد فراموش كنيم و فريب آن نتيجه را نخوريم. ما بايد يك روز به ياد ماندني را براي 120 هزار هوادار رقم بزنيم كه در شان آنها باشد.

 


 

سرپرست باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: هواداران ما قطعا وقتي فردا به ورزشگاه آزادي مي‌آيند به دنبال ديدن بازي زيبا هستند. هرگز دوست نداريم آنها دست خالي از ورزشگاه بروند و منتظر اين باشند كه فقط چند دقيقه جشن شادي را در پايان بازي ببينند بلكه دوست داريم 90 دقيقه طوفاني را براي آنها به نمايش بگذاريم. البته از هواداران مي‌خواهم ثابت كنند انتخاب AFC كه پرسپوليس را داراي بيشترين هواداران باتعصب در آسيا معرفي كرده بيهوده نبوده است.

كاشاني يادآور شد: اين موضوع مي‌تواند با دادن شعارهاي خوب و تشويق پرسپوليس در ورزشگاه آزادي محقق شود. ما نبايد به حريف بي‌احترامي كنيم و اگر كري‌خواني در اين بازي بوده است آن را با يك رقابت جذاب به نفع خودمان تمام كنيم.

كاشاني درباره وضعيت تيم گفت: يكدلي را در بين نيمكت نشينان، ‌كادر فني و مسئولان باشگاه پرسپوليس مي‌بينم درست همانند سال 1386 كه ما قهرمان ليگ برتر شديم. اميدوارم فردا با يك جشن به ياد ماندني مسافر آسيا شويم تا شايستگي‌هاي خودمان را باز هم به آسيايي‌ها ثابت كنيم و نشان دهيم جاي پرسپوليس در فصل گذشته ليگ قهرمانان خالي بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)