امیدوارم با تلاش و رفاقت سایپا را شکست دهیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: با دايي براي حضور در پرسپوليس صحبتي نكرده‌ام و ملاقاتي نداشته‌ام.

حبيب كاشاني درباره شايعه حضور دايي در رأس كادر فني پرسپوليس، عنوان كرد: دايي از خانواده پرسپوليس و سرمايه باشگاه است، اما تا به حال با او ملاقاتي نداشتم و صحبتي نكردم. من عادت ندارم به هواداران وعده دروغ بدهم.
وي در مورد ديدار فردا مقابل سايپا گفت: بازي سختي داريم. مربي بزرگي مثل مايلي كهن و بازيكنان جوان و با انگيزه‌اي در سايپا حضور دارند و همين موضوع كار مار را دشوار مي‌كند.
كاشاني افزود: از هواداران مي‌خواهم به ما كمك كنند تا پرسپوليس از اين شرايط سخت خارج شود. عدم حضور هواداران در ورزشگاه به ما ضربه مي‌زند و دوست دارم فردا سكوهاي ورزشگاه را پر كنند.
سرپرست باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: از بازيكنان خواسته‌ام با تمام قوا در ميدان حاضر شوند و به حاشيه‌ها توجه نكنند. 3 امتياز حياتي اين مسابقه مي‌تواند به نزديك شدن ما به صدر جدول كمك كند.
وي درباره اختلاف در رقم قرارداد بازيكنان برزيلي پرسپوليس خاطرنشان كرد: با توجه به ديدار فردا با سايپا و در مقطع كنوني ترجيح مي‌دهم در اين باره صحبت نكنم.

كاشاني يادآور شد: اميدوارم رفاقت بازيكنان در اين ديدار بيشتر شود و با جان و دل در اين ديدار حاضر شوند، همانطور كه در حال حاضر در تمرينات شركت مي‌كنند.
وي در پايان با اشاره به حضور تيم زير 17 ساله‌ها در جام جهاني نيجريه گفت: براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم با دست پر بازگردند و با كسب نتايج خوب دل هواداران را شاد كنند. جوانان ايران هميشه حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)