مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشاني در مورد تساوي بدون گل مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازي خوبي بود و من

از تمام بازيكنان راضي هستم. ما هيچ وقت خاطره خوبي در اهواز نداشتيم و اكثر اوقات با ناراحتي اين شهر را ترك كرده بوديم، اما تساوي در بازي ديروز نتيجه خوبي بود.
وي در پاسخ به اين سئوال كه كدام بازيكن پرسپوليس عملكرد بهتري داشت، تاكيد كرد: من هيچ‌گاه در مورد بازيكنان نظر نداده‌ام، اما به نظر من خط دفاعي در اين مسابقه بازي خوبي را به نمايش گذاشت.

كاشاني خاطرنشان كرد: از هواداران اهوازي كه پرسپوليس را تشويق كردند تشكر مي‌كنم كه ما را تنها نگذاشتند و قوت فلبي براي بازيكنان و كارد فني بودند.
وي افزود: رطوبت اهواز بسيار بالا بود و دماي اين شهر به 40 درجه سانتي گراد مي‌رسيد. با صحبت‌هايي كه انجام داديم، تمامي بازيكنان تلاش خود را انجام دادند و ما به زودي به صدر جدول خواهيم رسيد. تيم فولاد نيز در اين بازي كاملاً آماده بود و مي‌خواست به پيروزي برسد.
سرپرست باشگاه پرسپوليس در مورد داوري اين ديدار تصريح كرد: در چند سالي كه در ورزش هستم تاكنون در مورد داوري اعتراض نداشته‌ام و كارشناسان هر نظري بدهند ما آن را قبول خواهيم كرد.
كاشاني با اشاره به عملكرد كرانچار گفت: از كرانچار راضي هستم و اميدوارم اين مربي روند صعودي خود را طي كند. هيچ مشكل خاصي در اين زمينه وجود ندارد و وي مي‌تواند پرسپوليس را به صدر جدول برساند.

وي در مورد گلايه بازيكنان از نيمكت نشيني يادآور شد:
هر بازيكن مي‌خواهد در ليست نهايي قرار بگيرد بايد جنگنده باشد و تلاش كند. اين طبيعي است كه هر كس در تركيب قرار نمي گيرد، گلايه كند، اما ما نبايد از اين مشكلات در پرسپوليس داشته باشيم. من عملكرد كرانچار را ديده‌ام و اين مربي آماده‌ترين‌ها را به بازي مي‌گيرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)