اظهارات كاشاني پس از توافق با شماره هشت/-2 و پاياني

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: هر زمان كه به جمع‌بندي برسيم نام سرمربي را اعلام مي‌كنيم و اين‌كه چه زماني اين نام مشخص مي‌شود فعلا معلوم نيست.

 

حبيب كاشاني در ادامه صحبت‌هاي خود پس از عقد قرارداد با علي كريمي در پاسخ به اين سؤال كه آيا در اين جلسه در مورد سرمربي فصل آينده پرسپوليس از كريمي نظر خواهي كرده است، گفت: چنين چيزي نيست. كريمي بايد در زمين كار كند و من در باشگاه، ضمن اينكه وظيفه هر كسي مشخص است.

 

وي در خصوص سرمربي پرسپوليس تاكيد كرد: هر زمان كه به جمع بندي برسيم نام سرمربي فصل آينده را اعلام مي‌كنيم و اين‌كه چه زماني اين نام مشخص مي‌شود فعلا معلوم نيست.

در اين مورد زماني را مشخص نمي‌كنم چرا كه شما خبرنگار هستيد و اگر در پايان موعد مقرري كه مي‌گويم، نام سرمربي مشخص نشود يك دقيقه بعد زنگ مي‌زنيد و در اين مورد سؤال مي‌پرسيد. با اين حال سعي مي‌كنم اين كار هر چه سريع‌تر انجام شود.

 

 

كاشاني در مورد اينكه امروز تمرينات استقلال آغاز مي‌شود گفت: درست است كه قرار است استقلالي‌ها از امروز كار خود را آغاز كنند اما بايد ديد آنها با چند نفر استارت مي‌زنند. بازيكنان پرسپوليس 20 خرداد كارشان به پايان رسيد و طبيعا احتياج به استراحت بيشتري دارد و براي فصل آينده بايد ديرتر كارشان را آغاز كنند اما معتقدم كه بايد بازيكنان هر چه سريع‌تر زمان و مكان تمرينات را بدانند. سعي مي‌كنيم در اين مورد زودتر به نتيجه برسيم تا از بلاتكليفي خارج شويم.  

 

سرمربي باشگاه پرسپوليس افزود: از 3 روز گذشته تا پاسي از شب با مشاورانم حرف زدم و بيكار نبودم و اميدوارم تصميمي بگيريم كه براي هواداران مفيد باشد.

 

كاشاني در مورد معرفي حميد سجادي به عنوان گزينه وزارت ورزش و اين موضوع كه به خاطر مشكلات بين خودش و سجادي آيا پرسپوليس در آينده دستخوش تغييرات مي‌شود يا نه تصريح كرد: شما خبرنگاران اگر بخواهيد اين گونه شايعات را پاسخ دهيد كمي عجيب است. سجادي از شخصيت‌هاي بزرگ ورزش است و تا به امروز به من لطف داشته اما تغييرات پرسپوليس در اثر بودن يا نبودن وي، اتفاق نمي‌افتد. اين تيم براي مردم است و مردم نسبت به اين تيم حساس هستند.

 

وي اضافه كرد: اميدوارم هر فردي كه مي‌آيد با كمك دولت و مجلس به ورزش خدمت كند چرا كه در اين عرصه نام‌ها مهم نيستند و مهم اين موضوع است كه مسائل اخلاقي در ورزش رعايت شود. قرار نيست با آمدن وزير و رفتن رئيس سازمان باشگاه پرسپوليس دچار تغييرات شود. با اين حال براي وزير ورزش آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم هر كاري كه صلاح است آن را انجام دهد.

 

كاشاني در پاسخ به اين سؤال كه آيا علي كريمي در ليست دايي قرار داشته است يا خير به خبرنگاران گفت: لطفا از اين شوخي‌ها نكنيد.

 

وي در پاسخ به اين سؤال كه تا چه زماني كميته فني پرسپوليس انتخاب مي‌شود خاطرنشان كرد: فعلا در حال مذاكره هستم و در اين مورد نبايد عجله كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)