مرجع خبری پرسپولیس : دايي علاوه بر اينكه رفتار حرفه‌اي دارد از تفكرات حرفه‌اي نيز برخوردار است و يقين بدانيد وي تا آخرين لحظه قرارداد خود در كنار پرسپوليس باقي خواهد ماند، چون به اين تيم اعتقاد و دلبستگي قلبي دارد.


سرپرست باشگاه فرهنگي، ورزشي پرسپوليس گفت: انتظار داريم تا همه هواداران و آنهايي كه قلبشان به عشق پرسپوليس مي‌تپد، دوشنبه با حضور پرشكوه و به يادماندني خود، جشن قهرماني در جام حذفي را در كنار بازيكنان ما برپا كنند تا در مراسمي كه در خور شان و نام باشگاه بزرگ پرسپوليس است، راهي آسيا شويم.

«حبيب كاشاني»  افزود: پس از ناكامي در ليگ برتر، تمام نگاه و تمركزمان را به جام حذفي معطوف كرديم و همه تلاش و هم و غم خود را براي كسب مقام قهرماني در اين جام به كارگرفتيم تا بتوانيم دل هوادارانمان را كه در بدترين شرايط نيز كنار ما بودند، شاد كنيم.

وي در خصوص وضعيت حضور خود در باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: تمايل ذاتي و واقعي من اين است كه در كنار باشگاه پرسپوليس باشم و اين حضور را وظيفه قلبي خود مي‌دانم، ولي چنانچه به هر دليلي امكان حضور من در اين باشگاه ميسر نباشد، همواره در كنار اين تيم خواهم ماند و براي موفقيت آن با تمام وجود دعا مي‌كنم.


سرپرست باشگاه پرسپوليس ادامه داد: تمام كارهاي انجام شده در باشگاه پرسپوليس براساس برنامه‌ريزي، هماهنگ و تنظيم شده و يقين داشته باشيد چنانچه هر كسي وارد اين باشگاه شود براي ادامه راه با كوچكترين مشكلي مواجه نخواهد شد.


كاشاني در خصوص صحبت‌هاي علي دايي مبني بر اينكه اگر وي در باشگاه پرسپوليس نماند، او نيز حتي يك دقيقه در اين باشگاه نخواهد ماند، اظهار داشت: دايي علاوه بر اينكه رفتار حرفه‌اي دارد از تفكرات حرفه‌اي نيز برخوردار است و يقين بدانيد وي تا آخرين لحظه قرارداد خود در كنار پرسپوليس باقي خواهد ماند، چون به اين تيم اعتقاد و دلبستگي قلبي دارد.

حبيب كاشاني در پايان گفت‌وگوي خود با خبرگزاري ايلنا خاطرنشان كرد: فصل سختي را سپري كرديم، از دوستداران و علاقه‌مندان پرسپوليس كه همواره با ما بودند نهايت تشكر و قدرداني را داريم و اطمينان مي‌دهم چنانچه سال آينده نيز در كنار اين تيم بمانم، شاهد حضور پرسپوليسي پرقدرت و قوي تر خواهيم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)