مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: با توجه به شرايط حساس ليگ قهرمانان آسيا اگر بخواهيم صعود كنيم، نبايد از هيچ تيمي بترسيم.

 

حبيب كاشاني در خصوص قرعه‌كشي ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: به نظر من در كنار تيم‌هايي مانند بنياد‌كار ازبكستان ، الاتحاد عربستان و الوحده امارات در گروه خوبي قرار گرفته و مي‌توانيم صعود كنيم.

وي افزود: قبول دارم نسبت به گروه‌هاي ديگر بر روي كاغذ كمي شرايط ما سخت‌تر به نظر مي رسد اما بايد در مراحل اول شرايط سخت را طي كنيم و به مراحل بالاتر صعود كنيم.

كاشاني ادامه داد:

 

عليرغم سختي‌هايي كه شما مي‌گوييد و نامگذاري گروه مرگ براي ما، نبايد براي صعود به مراحل بالاتر از هيچ تيمي بترسيم. به نظرم سه بازي اول ما در ليگ قهرمانان آسيا بسيار مهم است و شايد پس از اين بازي‌ها در مراحل بالاتر به تيم‌هاي آسانتري بخوريم. پس بهتر است در همين مرحله اول با تيم‌هاي قوي دست و پنجه نرم كنيم.

كاشاني در پايان خاطرنشان كرد: اميد ما در ليگ قهرمانان آسيا به حضور هواداران در بازي‌هايي است كه ما ميزبان آن هستيم. اميدوارم هواداران با حضور در ورزشگاه يكصدهزار نفري آزادي در بازي‌هاي ما باعث دلگرمي بچه‌ها شوند تا در اين مسابقات حساس ناكام نباشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)