مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس اولتيماتوم به سرمربي اين تيم را رد كرد و گفت: براي كرانچار فرصتي تعيين نكرده‌ايم.

حبيب كاشاني درباره جلسه روز گذشته با زلاتكو كرانچار عنوان كرد: جلسه خوبي برگزار و در خصوص مسائل مختلف صحبت كرديم. بعد از بازي با ملوان و براي بررسي شرايط نياز بود با هم صحبت كنيم.
وي درباره اين كه برخي رسانه‌ها اعلام كرده‌اند ديدار روز پنجشنبه با سايپا آخرين فرصت كرانچار است، اظهار داشت: اين موضوع صحت ندارد. هر ديدار به معني هشدار نيست و فقط به دنبال اين هستم كه نكات را گوشزد كنم. ما براي اين مربي فرصت تعيين نكرده‌ايم و به او اولتيماتوم نداده‌ايم.
كاشاني در مورد تساوي مقابل ملوان گفت: مقابل ملوان فرصت طلايي براي پيروزي را از دست داديم و اگر اين تيم را شكست مي‌داديم، مي‌توانستيم به صدر جدول نزديك شويم.
وي ادامه داد: از زماني كه من به پرسپوليس آمدم از 3 بازي تنها 5 امتياز را كسب كرده‌ايم و اين موضوع اصلاً خوب نيست و از اين بابت راضي نيستم.
كاشاني تاكيد كرد: آرزو داشتم در ابتداي فصل خودم بازيكنان پرسپوليس را جذب مي كردم، اما باز هم به اين بازيكنان اعتماد قلبي دارم و آنها بايد به عشق پرسپوليس و هواداران يكدل باشند و از فرصت‌ها بهترين استفاده را كنند.
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: من تمام تلاشم را انجام مي‌دهم كه وضعيت پرسپوليس بهتر شود و با وضعيت نامساعد بدني‌ام سعي مي‌كنم نكاتي را گوشزد كنم، اما نمي‌خواهم در مورد مسائل فني دخالت كنم.
وي عنوان كرد: همان طور كه پيش از اين گفته بودم بايد در ورزشگاه آزادي به فكر برد باشيم و فرقي نمي كند مقابل چه تيمي باشد. سعي مي‌كنم در اين چند روز اهدافم را در تيم پياده كنم تا رفاقت‌ها بيشتر شود.

 اميدورام كرانچار نيز شرايط را درك كند و با يك پيروزي به شرايط عادي بازگرديم. بازيكنان نيز بايد در اين مورد تلاش كنند.
كاشاني در مورد وجود دوربين در تمرينات پرسپوليس تاكيد كرد: من در اين مورد با كسي شوخي ندارم و مصمم هستم. بعضي از بازيكنان نيمكت نشين براي بازي نكردن اعتراض مي‌كردند، اما آنها نتوانستند خود را در تمرينات نشان دهند. هر كس كه لايق باشد در تركيب قرار مي‌گيرد و ناآماده‌ها بايد روي سكو باشند. همه بايد براي موفقيت پرسپوليس تلاش كنند و نبايد به فكر مسائل شخصي باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)