مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: در فصل نقل و انتقالات با مشورت كميته فني، نظر سرمربي و نيازهاي واقعي تيم اقدام به يارگيري كرديم.

 

حبيب كاشاني بامداد امروز (يكشنبه) به همراه جواد كاظميان در هيئت فوتبال استان تهران حضور يافت و شاهد ثبت قرارداد بازيكن اسبق پرسپوليس با تيم فوتبال اين باشگاه بود.

 

 

 

كاشاني درباره دليل حضور خود در ساعات پاياني شنبه شب در هيئت فوتبال گفت: لازم ديدم شخصا در هيئت فوتبال حضور يابم تا از زحمات دست اندركاران به ويژه دكتر شيرازي، رئيس محترم هيئت فوتبال تقدير و تشكر كنم. به هر حال اين عزيزان تا بامداد امروز در هيئت فوتبال، پيگير ثبت قرارداد بازيكنان ليگ برتري بودند و در طول اين مدت زحمات زيادي كشيدند.

 

وي از نظر كادر فني و اقدام باشگاه براي اضافه شدن يك بازيكن خارجي ديگر به جمع سرخپوشان خبر داد و افزود: طي روزهاي آينده براي ثبت قرارداد يك بازيكن خارجي ديگر نيز بر اساس نياز تيم و نظر كادر فني اقدام مي‌شود. ما در فصل نقل و انتقالات با مشورت كميته فني، نظر سرمربي و نيازهاي واقعي تيم اقدام به يارگيري و تا اين لحظه از 6 سهميه ليگ برتري، 5 بازيكن را جذب كرديم. يك بازيكن آزاد و خارجي هم طي روزهاي آينده به تيم مي پيوندد و از مجموع ظرفيت تيم براي جذب بازيكن، دو سهميه نيز براي نيم فصل ليگ، حفظ مي‌شود.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)