شماره 16 عراق و يك بازيكن از 8 تيم برتر آسيا را مي‌خواهيم
مرجع خبری پرسپولیس : خبرنگاران ايراني فقط ساعاتي قبل از بازي با كره در لابي هتل شرايتون پرسه مي‌زدند تا ببينند قبل از رويارويي بزرگ، بچه‌هاي تيم ملي چه حال و هوايي دارند و بعدها در گزارش‌هايشان از اين نكته‌ها استفاده كنند.


خيلي ها دنبال تركيب نهايي تيم ملي بودند و بعضي‌ها هم در استرس اين مسابقه بي‌خيال ارسال اخبار به رسانه‌هاي خود شده بودند. در اين ميان ورود علي سعيدلو و همراهانش به هتل شرايتون مي‌توانست شرايط جوي محل اسكان تيم ملي را تغيير دهد.

 

در تويوتا كمري مشكي رنگ حامل رييس ورزش، يك مدير مورد توجه خبرنگاران هم ديده مي‌شد؛ حبيب كاشاني با همان لبخندهاي هميشگي. وقتي همه سرگرم حرف‌ها و رفتار سعيدلو بودند از كاشاني پرسيدم:

 

«حاج آقا اين آقاي دايي شما، بازي‌هاي جام ملت‌ها را مي‌بيند؟ يا فكر نمي‌كنيد اگر خودش اينجا بود در جريان جذب بازيكن آسيايي تصميم بهتري مي‌گرفت؟» كه سرپرست پرسپوليس جواب مي‌دهد: «كاملاً موافقم اما دايي تمام بازي‌هاي جام را زير نظر گرفته. خود من هم به او توصيه كرده‌ام اين كار را با دقت انجام دهد. ما براي دو بازيكن ديگر جا داريم و روي اين مسأله برنامه‌ريزي كرده‌ايم. ما گفته‌ايم دايي بازي‌ها را ببيند و اگر مهره شاخصي را پيدا كرد براي جذبش اقدام كنيم.»

 

از كاشاني پرسيدم احتمال جذب چه بازيكناني بيشتر است كه وي اين بار با صراحت جواب داد: «با بازيكن شماره 16 عراق جدي‌تر صحبت شده، يك بازيكن ديگر هم در جام ملت‌ها هست كه تيمش در جمع 8 تيم پاياني حاضر است. ما يك گروه فني را براي بررسي بازيكنان حاضر در اين بازي‌ها سر كار گذاشته‌ايم تا دو جاي خالي‌مان را اينگونه پر كنيم.»

***
قبل از اينكه كاشاني سرگرم مشايعت سعيدلو شود نظرش را درباره بازي با اسپارتاپراگ هم پرسيدم كه او گفت: «اين بازي ها به تيم ما كمك مي‌كند تا بعد از تطعيلات ليگ برتر شروع قدرتمندانه‌اي داشته باشيم. مطمئناً بعد از اين تعطيلات پرسپوليس متفاوتي خواهيد ديد.»

 

كاشاني كه در هتل محل اقامت سعيدلو اسكان يافته و قرار بود ديشب هم به تهران برگردد در لابي وسيع هتل شرايتون و در گوشه‌اي دنج با شهداد ناظمي مدير برنامه معروف دنيزلي و… صحبت مي كرد. كاشاني البته ناظمي را به سعيدلو هم معرفي كرد و با آن لبخند هميشگي گفت: «آقاي دكتر ايشان بچه محل ما است. قرار است به ما كمك كند تا بازيكنان خوبي بگيريم و در ليگ قهرمانان خوب كار كنيم.»

 

كمي بعد خبرنگار و دوربين شبكه الجزيره با اطلاع از اينكه مدير باشگاه پرسپوليس را پيدا كرده‌اند از او درخواست مصاحبه كردند كه حاج حبيب گفت: «نمي‌توانم، بايد بروم» الجزيره‌اي‌ها مي‌خواستند دنبال كاشاني به هتلش بروند و نام هتل محل اقامتش را از وي پرسيدند كه سرپرست پرسپوليس گفت: «من در هتل كارتن اقامت كرده‌ام!»


عماد: از پيشنهاد پرسپوليس خبر دارم

سامال سعيد: حرف بزنم، سيدكا ناراحت مي‌شود

 

بعد از حرف‌هاي كاشاني منتظر حضور بازيكنان تيم ملي عراق در لابي هتل شرايتون شدم تا تأييديه خبر مذاكره سامال سعيد مدافع راست عراقي با پرسپوليس را بگيرم. اول عمادرضا را ديدم كه به سبب حضور 5 ساله در ايران، به زبان فارسي دست و پا شكسته حرف مي‌زد. عماد مي‌گفت: «از پيشنهاد پرسپوليس به سامال خبر دارم. مثل اينكه با مدير برنامه‌هايش هم صحبت كرده‌اند.»

 

به عماد گفتم چند لحظه بمان تا سامال بيايد و از خودش هم اين مسأله را بپرسيم. لحظه‌اي بعد سامال سعيد و نشأت اكرم با آسانسور از طبقه دوم هتل به لابي آمدند. عماد موضوع را با او در ميان گذاشت اما مدافع راست عراقي‌ها گفت: «نمي‌توانم حرف بزنم چون امروز بازي داريم و اگر سيدكا ببيند كه در حال مصاحبه كردن هستيم ناراحت مي‌شود.» البته اين عراقي گفت: «پيشنهاد پرسپوليس را رد نمي‌كنم.»

 

لحظه‌اي بعد سامال و همبازيانش در لابي پراكنده شدند تا آخرين نقشه‌هاي شكست استراليا و رسيدن به نيمه نهايي را بين خودشان مرور كنند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)