مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: در جلسه با كرانچار گفتم ديگر دوست ندارم طعم شكست در تهران را بچشم.

حبيب كاشاني در مورد جلسه امروز با كادرفني اظهار داشت: پس از شكست مقابل استيل‌آذين همه ناراحت بوديم و به همين دليل جلسه‌اي با حضور كادرفني و كريم باقري كه نماينده بازيكنان و امين من است برگزار كرديم تا به نتيجه‌اي برسيم و در آينده ديگر اين مشكلات را نداشته باشيم و به موفقيت‌ها فكر كنيم.
وي ادامه داد: صحبت‌هاي خوبي در اين جلسه مطرح شد و و كرانچار همان طور كه اعلام كرد، ما در بازي با استيل آذين بازيكنان بيمار زيادي داشتيم و نتوانستيم با قدرت مقابل اين تيم قرار بگيريم، اما خوشبختانه در اين جلسه راهكارهاي خوبي داده شد كه مقابل ابومسلم اين اتفاقات نيفتد.
سرپرست باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: برنامه‌هاي ويژه‌اي براي مسابقات آينده داريم. به كرانچار گفتم دوست ندارم ديگر طعم شكست را در تهران بچشيم. وقتي تماشاگران با چشمان اشك آلود ورزشگاه را ترك مي‌كنند، واقعاً ناراحت كننده است.
وي در مورد شايعه ناراحتي كريم باقري از وي به دليل رفتن به رختكن استيل‌آذين تاكيد كرد: من با باقري صحبت كردم و اين موضوع به هيچ وجه صحت ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس با اشاره به صحبت‌هاي حسين هدايتي كه گفته بود كاشاني با من مشكل دارد يادآور شد: من با هدايتي مشكل ندارم و همه را دوست دارم، اما بايد بدانيم هر كاري بايد در جايگاه خاص خودش قرار بگيرد.
كاشاني خاطرنشان كرد: باز هم مي‌گويم تغيير كادرفني به صلاح نيست و ديگر بايد بازي استيل‌آذين را فراموش كنيم. اميدوارم با يك بازي خوب و با برنامه بتوانيم مقابل ابومسلم 3 امتياز را كسب كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)