مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: در وضعيت فعلي صلاح نيست كادرفني تغيير كند.

حبيب كاشاني در مورد شكست مقابل استيل‌آذين اظهار داشت: فردا جلسه‌اي با حضور كادرفني برگزار مي‌كنيم و آنها بايد پاسخگوي نتايج به دست آمده باشند. پس از آن نتيجه آن را به اطلاع مردم خواهيم رساند. در حال حاضر به دليل موقعيتي كه داريم صلاح نمي‌بينيم تغييراتي در كادر فني انجام دهيم.

وي در مورد اعتراض هواداران به بادامكي تاكيد كرد: تماشاگران از دور و نزديك براي حمايت از پرسپوليس به ورزشگاه مي‌آيند و فشار روحي روي آنها وجود دارد و انتظار دارند، پيش از اينكه بازي تمام شود بازيكن روي نيمكت بنشيند. يك بازيكن بايد متوجه شود كه از برخي كارها بايد پرهيز كند و هواداران را اذيت نكند، ‌اما ما روز گذشته اين طور نبوديم.
سرپرست باشگاه پرسپوليس ادامه داد: البته اين كارها در فوتبال غير قابل اجتناب است و براي تيم‌هاي بزرگ دنيا هم اين اتفاق رخ مي‌دهد.
كاشاني افزود: مثل استقلال و سپاهان فقط 2 شكست در كارنامه داريم. من فقط 26 روز است در كنار پرسپوليس هستم و بايد نقاط ضعف اين تيم را حل كنم. قول مي‌دهم در نيم‌فصل دوم قدرت ما 2 برابر خواهد شد. با اين حال از هواداران عذرخواهي مي‌كنم.

وي در مورد درگيري حقيقي در رختكن عنوان كرد:

حقيقي به علت سرما خوردگي حال خوبي نداشت و به دليل اينكه او يك بازيكن جوان و احساسي است پس از شكست پرسپوليس احساس ناراحتي مي‌كند. پس از بازي به او گفتم كه استراحت كند و هر وقت شرايطش بهتر شد سر تمرينات حاضر شود.

سرپرست باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: براي من خيلي مهم است كه يك بازيكن پس از شكست تيمش ناراحت باشد و خود را مقصر بداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)