206 پاداش قهرمانی پرسپولیسی ها در جام حذفی

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: علي دايي راه شكست دادن مجيد جلالي را بلد است.

 

حبيب كاشاني پس از برتري پرسپوليس برابر سپاهان در ضربات پنالتي اظهار داشت: در ابتدا بايد از هواداران تشكر كنم. با وجود اينكه اين مسابقه در اول هفته برگزار مي‌شد و ساعت مناسبي هم نبود اما نزديك به 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند و موقعيت حساس تيم را درك كردند.

وي ادامه داد: سپاهان تيم قدرتمندي است كه قهرمان ليگ ايران شده و در مسابقات آسيايي نيز خوش درخشيده است. بازيكنان اين تيم از نظر روحي رواني بهتر از ما بودند اما بازيكنان ما نشان دادند كه فرامين مربيان را در طول هفته به خوبي اجرا كرده‌اند و توانستيم بازي خوبي به نمايش بگذاريم.

كاشاني تاكيد كرد: امروز يك مارتن فوتبال بود و آنهايي كه ادعا مي‌كردند بازيكنان پرسپوليس خوب بدنسازي نكردند ديدند كه امروز تا دقيقه 120 دويدند آن هم در شرايطي كه در اواخر فصل هستيم، بايد از كادر فني و مربيان بدنسازي و دروازه‌باني تشكر كنم كه توانستند بازيكنان را آماده نگه دارند.

وي در مورد اينكه پرسپوليس مي‌تواند قهرمان شود يا نه گفت: مجيد جلالي تيم خوبي دارد اما در دو ديداري كه پرسپوليس در ليگ برتر برابر فولاد انجام داده اين تيم را شكست داده‌ايم. علي دايي راه شكست دادن جلالي را بلد است و ما مي‌خواهيم با قهرماني در جام حذفي خودمان سهميه آسيا را كسب كنيم.

كاشاني در مورد پاداش پيروزي‌هاي پرسپوليس گفت: براي هر مسابقه تا فينال جام حذفي پاداش خاصي در نظر گرفته‌ايم. پاداش پيروزي برابر سپاهان نفري 2.5 ميليون تومان بود. در صورتي كه فولاد را شكست دهيم به هر بازيكن 3 ميليون تومان پاداش خواهيم داد و در صورت كسب عنوان قهرماني نفري يك پژو 206 به بازيكنان اهدا خواهيم كرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)