مرجع خبری پرسپولیس : در حال حاضر و بعد از جلسه سوءتفاهم‌هاي دو طرفه تا حد زيادي رفع شده و دو طرف با رضايت باشگاه را ترك كردند
حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس امروز صبح با برپايي جلسه‌اي بين حسين عبدي و زلاتكو كرانچار،‌ مربي و سرمربي تيم فوتبال باشگاه سعي كرد ميان اين دو ميانجيگري كند.
اختلاف بين عبدي و كرانچار زماني اوج گرفت كه عبدي بعد از اخراج كرانچار براي سرمربيگري اعلام آمادگي كرد كه اين تير خلاصي بر اعتماد نيم‌بند سرمربي به مربي بود. درحال حاضر كرانچار خواستار قطع همكاري عبدي با پرسپوليس شده است. البته عبدي با حمايت‌هاي انصاري‌فرد در پرسپوليس ماند، اما شرايط جديد هم براي خود داستان‌هاي تازه‌اي به همراه مي‌آورد. به گفته يك مقام آگاه در باشگاه، در حال حاضر و بعد از جلسه سوءتفاهم‌هاي دو طرفه تا حد زيادي رفع شده و دو طرف با رضايت باشگاه را ترك كردند. در عين حال حضور رضا چلنگر به عنوان مترجم نيز به تسريع روند مثبت كمك خواهد كرد.
كاشاني كه عملا مديرعامل پرسپوليس است، روز گذشته در دو گفت‌وگوي جداگانه با حسين بادامكي و نبي باقري‌ها، آنها را به خودداري از مصاحبه عليه تيم و مربي تشويق كرد و به آنها هشدار داد كه پرسپوليس را وارد حاشيه نكنند. با توجه به سابقه كاشاني، قرمزها كاملا اميدوارانه به ادامه فصل فكر مي‌كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)