مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: علي‌رغم پيش بيني‌هايي كه درباره وضعيت پرسپوليس در اين فصل مي‌شد، دوباره شرايط براي نزديك شدن به صدر جدول مهياست.

 

حبيب كاشاني كه پنجشنبه شب در جمع بازيكنان و كادر فني تيم فوتبال پرسپوليس در اردوي هتل المپيك صحبت مي كرد، با اشاره به اينكه كساني كه گذشته را به خاطر نمي آورند محكوم به تكرار آن هستند، افزود: بازي با الاتحاد و شرايط نامطلوب نيم فصل اول براي ما درسي است كه تا پايان ليگ امسال و به اميد خدا تا فينال ليگ قهرمانان آسيا، هوشيار باشيم و فرصت سوزي نكنيم.

وي تصريح كرد: بازي هاي فشرده و سختي را پيش رو داريم و بايد از حداقل موقعيت ها استفاده كنيم. فرصت پرداختن به حواشي را نداريم و به هيچ چيز جز، بازي هاي آينده و موفقيت پرسپوليس فكر نمي كنيم.

 

فوتبال يك بازي گروهي است و اگر پشت هم باشيم و هر كس در هر جايگاهي كه هست به فكر درست انجام دادن وظايفش باشد، مشكلي نخواهيم داشت.

كاشاني با اشاره به اينكه فرصت سوزي يعني برگشتن به خانه اول، خطاب به بازيكنان پرسپوليس، گفت: علي رغم پيش بيني هايي كه درباره وضعيت پرسپوليس در اين فصل مي شد، دوباره شرايط براي نزديك شدن به صدر جدول مهياست. شما سختي هاي زيادي را تحمل كرديد و تمرينات خوب و فشرده اي را در اردوي هاي ميان فصل داشتيد. فعل خواستن را هم صرف كرديد و خدا هم لطفش را شامل حال تان كرده است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)