شايد اين يك امتياز باعث صعود پرسپوليس شود


مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: شايد يك امتيازي كه از بنياد كار گرفتيم باعث صعود پرسپوليس شود.

 

حبيب كاشاني پس از تساوي بدون گل برابر بنيادكار عنوان كرد: از بازي راضي هستم. امروز عليرضا محمد و عليرضا حقيقي بعد از دو سه ماه براي پرسپوليس بازي كردند و بازي خوبي هم ارائه دادند. ما به برد نياز داشتيم اما گرفتن يك امتياز نيز در ازبكستان با ارزش بود. شايد همين يك امتياز باعث صعود پرسپوليس شود.

 

وي ادامه داد: بنيادكار تيم اول ازبكستان است و يك امتياز امروز شيرين بود. من نمي‌دانم نتيجه بازي الاتحاد و الوحده چه شده، اما تصور مي‌كنم الاتحاد بتواند با دو گل الوحده را ببرد.

 

كاشاني تاكيد كرد: اميدوارم در 3 بازي برگشت جبران امتيازهاي از دست رفته شود و بتوانيم صعود كنيم تا دل هواداران شاد شود. فكر مي‌كنم دايي با بضاعتي كه داشت، نتيجه خوبي گرفت زيرا مازيار زارع و غلامرضا رضايي غايب بودند. اين مساوي در پايان مرحله گروهي مي‌تواند به ما كمك كند.

كاشاني در ادامه در مورد شايعاتي مبني بر ديدار برخي افراد با علي سعيدلو، رئيس سازمان تربيت بدني براي احراز سرپرستي باشگاه پرسپوليس مطرح مي‌شود، گفت: متاسفانه اخباري به گوش مي‌رسد كه نشان‌دهنده شيطنت برخي رسانه‌ها است. هميشه گفتم تا زماني كه در پرسپوليس هستم به اين تيم خدمت و با تمام وجودم براي پرسپوليس كار مي‌كنم.

وي ادامه داد: براي تيمي كه در مسابقات است به خاطر نام جمهوري اسلامي ايران نبايد اين حرف و حديث‌ها را بوجود آورد. اين حرف‌ها شيطنت است و من نگرانم اين شيطنت‌ها موجب ايجاد حواشي در تيم پرسپوليس شود.

كاشاني تاكيد كرد: خوشبختانه در تمام امور با سعيدلو هماهنگ هستم و مشكل خاصي در اين زمينه وجود ندارد و باز هم تاكيد مي‌كنم تا زماني كه در پرسپوليس هستم بدون توجه به حاسيه‌هاي هميشگي كه در اطراف اين تيم وجود دارد با تمام توانم خدمت خواهم كرد.

وي در پايان يادآور شد: هيچ زمان به شايعات گوش نمي‌دهم و از هواداران هم مي‌خواهم به چنين شايعاتي توجه نكنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)