مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس از نيمه اردوي كيش سرخ پوشان به آنها پيوست، در حاشيه تمرين امروز(جهارشنبه) فرصتي به دست آورد تا با حبيب كاشاني مصاحبه‌اي را انجام دهد:

 

شما از ديروز (سه شنبه) به اردوي كيش اضافه شديد، نظرتان راجع به اين اردو چيست؟

با توجه به برنامه‌ريزي هاي سازمان ليگ، تيم‌هايي مي‌توانند موفق باشند كه برنامه‌ريزي بهتري دارند. تعطيلي ليگ به خاطر مسابقات غرب آسيا، كادر فني برنامه‌اي را براي برگزاري اردوي يك هفته‌اي كيش ارائه دهد تا در اين اردو به رفع نواقص و تقويت نقاط قوت تيم بپردازد. ما در فصل جاري سه اردوي داخلي و يك اردوي خارجي برگزار كرده‌ايم. هماهنگي براي برگزاري اين اردوها مشكلات خاص خود را دارد. شكر خدا در حال حاضر صبح و عصر تمرين مي كنيم و اميدوارم اين تلاش‌ها با پيروزي در برابر ملوان و ساير حريفان و در نهايت رضايت هواداران به نتيجه برسد.

 

نظرتان درباره وقفه هاي مكرر كه در ليگ مي افتد، چيست؟

 

 

امسال سال سختي براي فوتبال ايران است و بايد در دو جبهه آسيايي گوانگجو و جام ملت‌ها رقابت كنيم. در نتيجه همه ما بايد به تيم ملي كمك كنيم و تا آنجا كه ممكن است با مشكلات برنامه ريزي كنار بياييم.

 

بحث جذب بازيكن خارجي به كجا رسيد؟ آيا نفرات جديدي را در تمرينات خواهيم داشت؟

بازيكني كه از اسلوني آمد را آقاي دايي ديد بازيكنان برزيلي هم خواهند آمد. قصد داريم يك بازيكن كامروني را هم كه با استراسبورگ فرانسه قرارداد داشته است، به تهران بياوريم. در حال حاضر در تلاشيم تا از طريق كشور آلمان براي او ويزا بگيريم. يكي از خوبي‌هاي آقاي دايي اين است كه با سي دي بازيكن انتخاب نمي‌كند در نهايت براي تاييد و جذب بازيكن خارجي كادر فني بايد نظر دهد.

 

اين همه خبر در اطراف آرفي وجود دارد، آيا واقعا مذاكره‌اي انجام شده است؟

سرمربي تراكتور چنين درخواستي را مطرح كرده بود و مدير آنها هم تلفني با ما صحبت كرد اما مذاكره كتبي انجام نشده است. ادعاي مذاكره باشگاه پيكان نيز براي جذب اين بازيكن صحيح نيست.

 

در مورد برنامه بازي با برزيل چه نظري داريد؟

انجام بازي با تيمي مثل برزيل اتفاق خوبي است اما در مورد مناسب بودن زمان برگزاري اين ديدار دوستانه، برنامه ريزان بايد پاسخ دهند. مي‌دانيد هزينه ديدار با تيم‌هايي مثل برزيل بالاست و فدراسيون نمي‌تواند در شرايط فعلي اين كار را انجام دهد.

 

ارزيابي شما از وضعيت پرسپوليس در نه هفته اخير ليگ برتر چيست

 عملكرد تيم در مجموع خوب بوده است. تيمي در پايان فصل مي‌تواند قهرمان شود كه در برابر حريفان خود در مجموع دو ديدار رفت برگشت چهار امتياز كسب كنديعني ميانگين دو امتياز در هر ديدار. ما در اين نه بازي 18 امتياز كسب كرده‌ايم هرچند روي 22 امتياز حساب كرده‌ بوديم اما نسبت به دوره‌هاي قبلي نتايج خوبي را به دست آورده‌ايم. هواداران ما انتظار پيروزي و موفقيت پرسپوليس را دارند حتي آنها به دنبال بردهاي پر گل هستند. انتظاراتي كه به طور كامل برآورده نشده است. ما از بازيكنان مي‌خواهيم كه براي رسيدن به اين اهداف سنگ تمام بگذراند. در حال حاضر بازيكنان در هواي گرم و شرجي كيش با جديت تمرين مي‌كنند و قصد داريم هواداران را راضي نگه داريم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)