مرجع خبری پرسپولیس : روابط عمومي باشگاه پرسپوليس مراسم ويژه اي را جهت افزايش روحيه بازيكنان در هتل مرمر برگزار كرد.


ابتدا منصور بيك محمدلو مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس برنامه هاي اين مراسم را اعلام كرد. سپس كليپ منتخبي از ديدار پرسپوليس و نفت تهران پخش شد. در ادامه حبيب كاشاني به صحبت پرداخت و پيرامون پشت سر گذاشتن هفته اي تلخ را يادآور شد.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: هر تيمي در مسابقات رسمي دچار چنين اتفاقي مي شود. نتيجه ديدار هفته قبل گوياي فاصله فني دو تيم نبود و تيم ما عليرغم برتري فراوان و با حوادث بوجود آمده دچار اين باخت شد.

 

كاشاني ادامه داد: اين نتيجه هيچ چيزي از ارزش هاي تيمي و فردي پرسپوليس كم نمي كند و ما يك نيم فصل كامل را نيز در اختيار داريم و مي توانيم ناكامي هاي ديدارهاي رفت را جبران كنيم.

 

كاشاني در خصوص اعتماد دايي به بازيكنان گفت: همانگونه كه مي دانيد علي دايي طي مصاحبه اي اعلام كرد كه به تك تك شما نياز دارد و در ليست خود بازيكن مازاد ندارد. اين همان اطمينان و اعتقادي است كه شما منتظرش بوديد و بايد با عملكرد خوب خود در زمين مسابقه جواب اين اعتماد را بدهيد.

 

وي در ادامه اظهار داشت: نتيجه اين ديدار علل مختلفي داشت كه ما بررسي كرديم اما ليگ تمام نشده است. ما بايد دقت خودمان را بيشتر كنيم و عليرغم اينكه 34 امتياز را در نيم فصل در نظر گرفته بوديم، زياد عقب نيستيم.

 

كاشاني در ادامه افزود: ما هم اكنون در مسابقات ليگ برتر حضور داريم اما در آينده اي نزديك بايد در 3 جام تلاش كنيم. پس بايد ارزش هاي خود را به نمايش بگذاريم و با بازي هاي زيبا به نتايج قابل قبول دست پيدا كنيم.

 

سرپرست پرسپوليس در خصوص تيم هاي حاضر در ليگ برتر گفت: جايگاههاي جدول براي ما مهم نيست، تيم هاي ليگ برتر در يك اندازه هستند و بازيها از نظر فني خيلي نزديك به هم برگزار مي شود. در ديگر ديدارها مي بينيد كه تيم هاي انتهاي جدول در يك بازي يك طرفه نباخته اند و بازي پاياپايي را انجام داده اند.

 

كاشاني از بازيكنان خواست تحت هيچ شرايطي مغرور نشوند و ادامه داد؛ اين بازي برد مي خواهد هم دلي مي خواهد. در اين هفته فشارهاي فراواني به تيم و كادر فني وارد شد. با هر يك به گونه اي مصاحبه شد كه نمايش اختلاف را رقم بزنند اما ما با هم اختلاف نداريم. پرسپوليس تيمي فكر مي كند، تيمي تلاش مي كند و تيمي عمل مي كند.

 

حبيب كاشاني در مورد كريم باقري نيز گفت: كريم باقري بنا به دلايلي رفته و اين اتفاق افتاده اما مسير و هدف ادامه دارد. شما بايد كار خودتان را بكنيد و اجازه بدهيد مديريت در اين خصوص تصميم و اظهار نظر كند. كريم به هر دليل دلش شكسته و از ما جدا شده و همه ما او را دوست داريم اما اتفاق افتاده و بايد بازيكنان به خود اجازه اظهار نظر ندهند.

 

سرپرست پرسپوليس پيرامون اطمينان دايي به بازيكنان افزود: جواب اعتماد دايي باخت به سپاهان نيست. كاري نكنيد سرمربي از اعتماد خود بازگردد. بازيكن حرفه اي بايد به اندازه اي باشد كه در تمرين نشان مي دهد. اين هفته چند كارشناس اعتراض به تعويض هاي دايي داشتند اما بازيكنان بايد به حدي تلاش كنند كه مربي را زير سوال نبرد. ما سعي كرديم در تمام مسائل و مشكلات كنار شما باشيم، پس شما هم با آرامش و تلاش مضاعف و بازي خوب پاسخ هواداران را بدهيد.

 

كاشاني گفت: مي توانستيم هفته خوبي را با تولد نورا دايي داشته باشيم اما باز هم دير نشده و فكر مي كنم با بردي كه امروز حادث مي شود، هديه خوبي براي دايي به ارمغان بياوريم

 

حاج حبيب در مورد گل هاي اين تيم افزود: گل را با يك تاكتيك مي زنيم و در يك حادثه دريافت مي كنيم. وي ادامه داد، شما ديشب خوب استراحت كرديد، به موقع شام خورديد و به موقع در جلسات شركت نموديد و نيز اين بازي به خوبي آناليز شده و كادر فني حتما نكات و مواردي را به شما مي دهند كه بايد مو به مو اجرا كنيد و با صلابت، قدرت و قوت به ميدان برويد و نتيجه مورد نظر را كسب كنيد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)