مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس، گفت:” لباسي كه بر تن بازيكنان پرسوليس است لباسي است كه قريب به 45 سال بر تن بزرگان فوتبال كشور بوده است. بنابراين بايد بدانيم كجا ايستاده‌ايم و چگونه رفتار كنيم.”


حبيب كاشاني امشب كه (يكشنبه شب) در جمع بازيكنان و كادر فني سرخپوشان تهراني در اردوي پيش از بازي با شاهين بوشهر سخن مي‌گفت، افزود:” ما نتايج خوبي را در هفته‌هاي اخير كسب كرده ايم اما هنوز تا پرسپوليسي كه لرزه بر تن حريفان مي‌انداخت فاصله داريم. هر چند عملكرد اين فصل‌مان باعث شده تيم‌ها تمركزشان روي تيم ما باشد و با انگيزه بيشتري در برابرمان ظاهر شوند.”


وي با اشاره به بازي با راه آهن،‌ تصريح كرد:”درست است كه ما بازي با راه آهن را برديم اما بايد جاي هواداران در سكوها باشيد تا ببينيد چه استرسي را تا پايان بازي تحمل كردند. هوادار ما بايد با آرامش بازي را دنبال كند و تا دقيقه 90 نگران نتيجه بازي نباشد.”

سرپرست باشگاه پرسپوليس، افزود:”


بازي با راه آهن تمام شد و ما حالا ميدان ديگري را پيش رو داريم. شاهين بوشهر كمتر از تيم‌هاي صدر جدولي نيست. ضمن اينكه اين تيم شناخت خوبي از پرسپوليس دارد و شما را بهتر از خوتان مي‌شناسد. بنابراين بايد حواسمان را جمع كنيم.”

كاشاني، ادامه داد:” بايد حرفه‌اي تر عمل كنيم و قدر موقعيت هايمان را بدانيم. قرار نيست در هر بازي از 7-8 موقعيت مسلم گلزني كه خلق مي شود از تعداد كمي از آنها استفاده كنيم.”

سرپرست باشگاه پرسپوليس، تاكيد كرد:” خوشبختانه تيم ما امسال به يك بلوغ فكري بسيار خوبي در عملكردها و رفتارها رسيده است كه از اين بابت از بازيكنان ممنونم. اين تعامل فكري و بلوغ فكري بسيار مهم است و بايد قدر آن را بدانيم. “

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)