مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس با تایید خبر مذاکره باشگاه پرسپولیس با مهاجم عراقی گفت: عمادرضا هفته آینده برای مذاکرات جدی تر به تهران می آید.

 

حبيب كاشاني در حاشيه بازديد امروز سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني از ورزشگاه درفشي‌فر عنوان كرد: ورزشگاه درفشي‌فر از سوي مديران قبلي به مدت 15 سال در اختيار بخش خصوصي بوده است. در حال حاضر 9 سال از اين ماجرا گذشته اما باشگاه پرسپوليس هيچ دخالتي در امور آن نداشته است.

وي افزود: امروز مي‌بينيد كه ورزشگاه چگونه تخريب شده است و ما تلاش مي‌كنيم با بازسازي مجدد شرايط را ايده‌آل كنيم. شك نكنيد وقتي ناظران AFC به ايران بيايند اول محل تمرين تيم‌هاي باشگاهي مخصوصا پرسپوليس را نگاه مي‌كنند.

كاشاني تصريح كرد: در حال حاضر با كمك سازمان تربيت بدني و شهردار تهران جايگاه‌ها و امكاناتي را براي ورزشگاه مهيا كرديم. حدود يك ميليارد تومان تا امروز براي درفشي‌فر هزينه شده و يك ميليارد تومان ديگر نيز بايد براي اين مجموعه هزينه شود تا انشاءالله اواخر آذرماه فاز اول اين ورزشگاه به بهره‌برداري برسد و سپس تكميل شود. تنها مشكل اين ورزشگاه نبود هتل در كنارش است كه با مساعدت شهردار تهران اين مكان نيز ساخته مي‌شود.

 
سرپرست باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد: مهم اين نيست كه من باقي بمانم يا سعيدلو، براي ما اهميت دارد تا ورزشگاه درفشي‌فر به خانواده پرسپوليس برگردد. قرار بود بعد از دربي تمرينات تيم ما به اين ورزشگاه منتقل شود اما در بازديدي كه همراه دايي داشتيم برخي مشكلات اين ورزشگاه باعث شد اين ماجرا به تعويق بيفتد.

وي افزود: بعد از دربي بازديدي همراه با دايي از اين مجموعه خواهيم داشت تا با توجه به رفع اشكالاتي كه شده اگر سرمربي صلاح بداند تمرينات را به اين ورزشگاه انتقال دهيم.

كاشاني در جواب اين سؤال كه سعيدلو طرفدار استقلال يا پرسپوليس است گفت: واقعا نمي‌دانم ايشان قرمز است يا آبي اما امروز سعيدلو رياست سازمان تربيت بدني را برعهده دارد و قطعا نگاه او مساوي است. استقلال و پرسپوليس به عنوان دو بچه سعيدلو هستند كه دوست دارد اين دو تيم موفق باشند.

وي يادآور شد: روز گذشته هم كه در امارات بوديم كري سعيدلو همان‌طور كه امروز براي ما خوانده شد براي استقلالي‌ها هم خوانده شد. شما ديديد سعيدلو اول از باشگاه استقلال ديدار كرد و سپس به محل تمرين پرسپوليس آمد؛ پس شك نكنيد كه نگاه او مساوي است.

كاشاني در ادامه در خصوص جذب عمادرضا گفت: در فصل جاري به دنبال جذب دو بازيكن هستيم تا تيم خود را تكميل كنيم. يك بازيكن از ساحل عاج در حال حاضر در تمرينات ما حضور دارد و بايد مورد ارزيابي دايي قرار گيرد. با عمادرضا نيز صحبت‌هايي شده است و چون دوست نداريم مثل دفعات گذشته كه عمادرضا دو بار از ما چك گرفته اما پرسپوليسي‌ نشده اين اتفاق بيفتد؛‌ قرار است با او سر ميز مذاكره بنشينيم.

وي ادامه داد: به همين دليل عمادرضا هفته آينده به ايران خواهد آمد و رسما با هم مذاكره خواهيم كرد تا تكليف او را روشن كنيم. با اين بازيكن در صورتي كه مشكلي نباشد و مورد تاييد دايي قرار گيرد قرارداد مي‌بنديم در غير اين صورت موضوع منتفي است.

كاشاني در جواب اين سؤال كه آيا براي دربي آماده هستيد، تاكيد كرد: ‌براي دربي كاملا آماده‌ايم و حالا بايد ببينيم بازيكنان وضعيتشان چگونه است. ما 21 روز تمرين كرديم و يك اردوي خوب در جزيره كيش داشتيم. سعي مي‌كنيم با برد ملوان ابتدا به صدر جدول نزديك شويم و سپس در يك بازي جوانمردانه و خوب در دربي به 3 امتياز برسيم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در خصوص تساوي در اين ديدار گفت‌:‌ خدا نكند دربي مساوي شود. من اصلا راضي نيستم. تيم ما و استقلال سعي مي‌كند جام ليگ برتر از تهران خارج نشود با اين حال ما به دنبال برد در دربي 69 هستيم كه اميدوارم به هدفمان برسيم. پاداش دربي نيز هيچ فرقي با بازي‌هاي ديگر ندارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)