هنگامي كه با اوسال قراراداد بستيم زمان كافي براي انجام تست پزشكي نداشتيم.
مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس گفت: همه بايد دست به دست هم دهيم تا در اين ماه مبارك اختلاف دايي و فدراسيون حل شود.

 

حبيب كاشاني در حاشيه مراسم تجليل از برترين‌هاي اخلاق فوتبال ايران درباره اين مراسم اظهار داشت: سفيدي و سياهي همواره با هم وجود داشته، اما به نظر من ما كمي سفيدي‌ها را كمرنگ و سياهي‌ها را بزرگ مي‌كنيم.

 

وي ادامه داد: امروز قسمت پر ليوان نشان داده و معلوم شد كه خوب‌هاي فوتبال ما كم نيستند و موارد ارزشي و اخلاقي در فوتبال ما كم اتفاق نيفتاده است. اميدوارم جامعه رسانه‌اي هم اين موضوعات را بيشتر و پررنگ‌تر پوشش دهد.

 

كاشاني تصريح كرد: برگزاري اين مراسم كار پسنديده‌اي بود و بايد پررنگ‌تر شود، كمبود چنين حركاتي در فوتبال ما حس مي‌شد. در يك سال گذشته تمام حملات به سمت ناپاكي فوتبال بود و حركاتي مانند امروز مي‌تواند نشان دهد كه در فوتبال هم حركات ارزشي و مسائل اخلاقي وجود دارد.
وي افزود: واقعيت‌هاي فوتبال را نمي‌توان كتمان كرد، چون جزئي از اين رشته است و نمي‌توان چشم را به روي برخي مسائل بست و گفت فوتبال پاك است يا اينكه ناپاك است. پاكي‌ها را بايد نشان داد و پررنگ كرد تا جوان‌ها اميدوار شوند.

 

كاشاني در پاسخ به اين سوال كه آيا در پرونده دايي دخالت مي‌كند، اظهار داشت: در اين موضوع همه بايد دست به دست هم دهيم تا در اين ماه مبارك اين مشكل و اختلاف حل شود.

 

وي درباره انتخاب باقري به عنوان مرد اخلاق دهه اخير فوتبال ايران گفت:‌ اين موضوع بار مسئوليتي باقري را سنگين‌تر مي‌كند و اميدوارم بتواند اين بار را تا انتها برساند و الگوي خوبي براي جوانان باشد.

 

كاشاني درباره قرارداد اوسال عنوان كرد: دوشنبه شب اين قرارداد فسخ شد و وي ايران را ترك كرد. هنگامي كه با اوسال قراراداد بستيم زمان كافي براي انجام تست پزشكي نداشتيم.

 

كاشاني درباره شكايت رافائل به فيفا گفت: خبر نداريم كه اين بازيكن به فيفا شكايت كرده است يا نه، اما اگر شكايت كرده باشد دليلي نمي‌شود كه برنده باشد و به وي غرامت بدهيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)