مرجع خبری پرسپولیس : انگار حبيب كاشاني در رأس باشگاه پرسپوليس مي‌ماند اما اينكه چه زماني عنوان مديرعاملي‌اش قطعي شود خودش هم نمي‌داند.

كاشاني بعد از جلسه 4 ساعته با دكتر سعيدلو و بدرقه وي، پاسخگوي سوالات ما بود.

بعد از موافقت وزير آموزش و پرورش با مأمور شدن شما به سازمان تربيت بدني، حالا مانده OK سازمان بازرسي . به نظر مي‌رسد با حضور آقاي سعيدلو حداقل از نظر سازمان، مديرعاملي شما مشكلي نداشته باشد؟


بحث مديرعاملي يك چيز ديگر است. من كارمند آموزش و پرورش هستم و مامور در شوراي شهر. به وزارتخانه نامه نوشتيم كه به سازمان تربيت بدني مامور شوم كه چند شب پيش وزير محترم موافقت كردند و امروز (ديروز) هم نامه را نوشتند تا من مأمور سازمان تربيت بدني شوم. طبيعتا با اين حكم من در سازمان تربيت بدني مشغول خواهم شد و بايد در اين سازمان پست بگيرم و باشگاه پرسپوليس هم مي‌تواند محل خدمتم باشد.


پس به لحاظ قانوني شما مشكلي براي ادامه فعاليت در باشگاه پرسپوليس نداريد؟

 

سازمان بازرسي كل كشور نامه‌اي نوشته در مورد شغل من كه من معلم آموزش و پرورش هستم، مشاور ارشد سازمان تربيت بدني و سرپرست باشگاه پرسپوليس، فكر مي‌كنم با اين شرايط مشكل حل شده باشد.

 

پس شما را بايد مديرعامل قطعي باشگاه بدانيم؟
نمي‌دانم.


واقعا هنوز مطمئن نيستيد؟


نه، هنوز هم مطمئن نيستم و باز هم نمي‌توانم بگويم قطعا من مديرعامل مي‌شوم. طبيعتا اين موضوع در حوزه اختيارات رييس مجمع و هيات مديره است. هيات مديره انتخاب خواهد شد ولي وحي منزل نيست كه من حتما مدير عامل بشوم، وقتي هيات مديره تشكيل شد يكي از كارهايش تعيين مديرعامل است و ممكن است يك نفر غير من انتخاب شود.


اما اين بار اعضاي هيات مديره با نظر شما و تعامل با سازمان انتخاب شده‌اند؟
طبيعي است كه اگر آقاي سعيدلو اعضا را همسو با اهدافشان انتخاب نكنند در ادامه مشكل‌ساز خواهد شد.


دليل حضور آقاي باقري در جلسه شما چه بود؟

آقاي باقري با من كار داشت. حضور آقاي سعيدلو در باشگاه هم اتفاقي بود. من با آقاي باقري قرار داشتم و مشغول صحبت بوديم كه گفتند دكتر سعيدلو آمده، ما وسط صحبت با آقاي باقري بوديم و براي احترام و بزرگي ايشان از آقاي باقري هم دعوت كرديم كه در جلسه ما شركت كند.


اينجا شايعه شده بود كريم باقري يكي از اعضاي هيات مديره است؟
خب اگر اينطور باشد كه باعث افتخار باشگاه خواهد بود. ايشان سال‌ها براي پرسپوليس و ورزش زحمت كشيده و اگر عضو هيات مديره شود يك كار نو خواهد بود كه يك بازيكن همزمان حضور در هيات مديره را هم تجربه مي‌كند. اگر آقاي سعيدلو به اين جمع‌بندي برسند كه اين اتفاق بيفتد ،كريم باقري اولين بازيكني است كه چنين كار مهمي را تجربه مي‌كند و اين نشان مي‌دهد ايشان به پيشكسوتان هم اهميت فوق‌العاده‌اي مي‌دهند.


در فصلي كه گذشت، سازمان حمايت بسيار خوبي از باشگاه پرسپوليس داشت به‌طوري كه تا حالا 90 درصد مبلغ قرارداد بازيكنان پرداخت شده، اين حمايت در فصل آينده هم ادامه خواهد داشت؟
بحث حمايت مالي سازمان محدود است، ما بايد دنبال منابع درآمدي خودمان باشيم؛ همانطور كه در تيم فعلي با واگذاري دو سه بازيكن به‌صورت قرضي و تغيير اسپانسر درآمدزايي كرديم و نسبت به سال گذشته 700 ميليون تومان كمتر از سازمان پول گرفتيم.


استقلال و استيل‌آذين، به ترتيب با دو، سه بازيكن قرارداد بستند، فكر نمي‌كنيد پرسپوليس از رقيبانش در اين مقوله عقب افتاده؟
ما هم بازيكنان مدنظر آقاي دايي را انتخاب كرديم. با 4-3 نفر به توافق رسيده‌ايم كه به‌زودي با آنها ثبت خواهيم كرد. طبيعي است كه در زمان نقل و انتقالات خواسته‌هاي كادر فني را اجابت كنيم و تا قبل از 26 خرداد و شروع دوره بدنسازي بازيكنان را تحويل سرمربي بدهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)