مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس خطاب به بازيكنان گفت: هر بازي حساسيت خاص خودش را دارد اما 3 امتياز بازي با ذوب‌آهن حساس‌تر از دربي است.


حبيب كاشاني پس از تمرين امروز در جمع بازيكنان خطاب به آنها گفت: با توجه به اينكه چند جلسه هم‌انديشي با يكديگر برگزار كرديم، تصميم گرفتم امروز مجدداً در خدمت شما عزيزان باشم.

 

وي افزود: دوست داشتم بازيكنان ملي‌پوشم باشند اما اين اتفاق نيفتاد. من همين‌جا جا دارد براي ملي‌پوشان پرسپوليس و تيم ملي كشورم در بازي برابر قطر آرزوي موفقيت كنم. انشاءالله در جلسه بعدي با حضور بازيكنان ملي‌پوش صحبت‌هاي بيشتري خواهيم كرد.

 

كاشاني ادامه داد: به دليل درد كمر متأسفانه نمي‌توانم همراه شما به اصفهان بيايم. شنيده‌ام طي گزارشي‌ كه استيلي داده است خوب تمرين كرده‌ايد و انگيزه بالايي داريد. در تمريناتي كه فشار زياد بود نمره قبولي گرفته‌ايد من مي‌خواهم به شما خسته‌نباشيد بگويم.

 

كاشاني خاطرنشان كرد: برخي‌ها در اين بين اخبارهاي مبني بر دعوا بين شماها را منتشر مي‌كنند و برخي اوقات خبري مبني بر درخواست رضايت‌نامه از طرف شما به باشگاه مي‌زنند. مراقب باشيد برخي‌ها دوست دارند از اين موقعيت‌ها استفاده كنند. سعي كنيد فقط به خدمت به پرسپوليس فكر كنيد و به مسائلي كه به نفع برخي ديگر مي‌شود فكر نكنيد.

 

كاشاني خاطرنشان كرد: من به تك تك شما بازيكنان پرسپوليس اعتقاد قلبي دارم اما اين را مي‌گويم كه بازي با ذوب‌آهن براي ما مهمتر از دربي است. چون شما با موفقيت در اين بازي مي‌توانيد با روحيه‌اي بسيار عالي و رواني آسوده به دربي فكر كنيد. اين بازي را به دربي ربط ندهيد و با قدرت به اصفهان برويد و در ديدار مقابل ذوب‌آهن براي رضايت دل هواداران تلاش كنيد.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس در پايان خاطرنشان كرد: من باز هم جا دارد از زحمات شما در تعطيلاتي كه پيش آمد تشكر كنم و از صميم قلب براي شما در بازي‌هاي آينده آرزوي موفقيت نمايم انشاءالله با كسب امتيازهاي خوب دل هواداران را شاد كنيد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)