مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه استيل آذين موفق به جذب چهار بازيكن جديد و تمديد قرارداد چهار بازيكن فصل گذشته شد.

 

به گزارش مرجع خبری  و به نقل از سايت باشگاه استيل آذين، هيات فوتبال استان تهران در اولين روز نقل و انتقالات فوتبال كشور تنها شاهد رفت و آمد ستاره‌هاي  باشگاه استيل آذين بود.

همانطور كه پيش از اين اعلام شده بود استيل آذين در نخستين روز نقل و انتقالات به بخش قابل توجهي از اهداف از پيش تعيين شده دست يافت هرچند برخي مشكلات مانع از ثبت قرارداد تعدادي از بازيكنان جديد استيل آذين شد.

پيش از اين موضوع محدوديت ثبت قرارداد‌هاي كمتر از دو سال اعلام نشده بود اما در آستانه فصل نقل و انتقالات يكباره اعلام شد كه تنها قراردادهاي بيش از دو سال جنبه قانوني دارد و اين مسئله مشكلاتي در ثبت قرارداد بازيكنان جديد و همچنين تمديد قراردادها ايجاد كرد.

با اين وجود صبح روز سه شنبه، سه بازيكن استيل آذين اولين بازيكناني بودند كه قرارداد خود را در هيات فوتبال استان تهران به ثبت رساندند. غلامي، عشوري زاد و برجلو قراردادهاي خود را به مدت دو سال با باشگاه استيل آذين تمديد كردند.

عصر امروز هم فريدون زندي قرارداد دوساله خودش را با باشگاه استيل آذين ثبت مي‌كند.

همچنين سوشا مكاني و ميلاد زنيدپور تا پايان مهلت تعيين شده از سوي هيات فوتبال در روز سه شنبه قرارداد خود را به ثبت مي‌رسانند و نخستين بازيكناني خواهند بود كه در اين فصل به استيل آذين پيوسته‌اند.

حسين كاظمي و سياوش اكبرپور دو بازيكن فصل گذشته باشگاه استقلال نيز با استيل آذين به توافق رسيده و قرارداد امضا كرده‌اند.
قرارداد اين دو بازيكن به زودي در هيات فوتبال استان تهران ثبت خواهد شد.

به اين ترتيب در آغاز فصل نقل و انتقالات فوتبال كشور استيل آذين تنها باشگاهي است كه موفق به تمديد قرارداد چهار بازيكن و جذب چهار بازيكن ديگر شده است.

مهدي مهدوي كيا نیز  كه پس از 11 سال در اواسط سال گذشته ليگ برتر به استيل آذين پيوست قراردادي به مدت يك سال و نيم امضا كرد اما اين بازيكن امروز پس از ديدار با مسئولان باشگاه استيل آذين علي رغم اينكه يك سال از قراردادش مانده بود قرارداد جديد 2 ساله منعقد كرد تا براي 2 فصل ديگر در اين تيم بماند.
مهدوي كيا در جلسه‌ بعدازظهر امروز پس از توافقات انجام شده قرارداد خود را امضا كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)