مرجع خبري پرسپوليس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مقابل ذوب‌آهن بايد سه امتياز بازي را كسب مي‌كرديم، اما در ديدار بعدي مقابل استقلال نبايد به راحتي فرصت‌هاي گلزني را از دست بدهيم.

 

جواد كاظميان در مورد تساوي 2 بر 2 مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازي خوبي را مقابل ذوب آهن كه يكي از بهترين تيم هاي آسياست انجام داديم اما متأسفانه به حق خود كه همان كسب سه امتياز بود، نرسيديم.

 

وي افزود: ذوب آهن 2 فرصت داشت و 2 گل زد يعني از فرصت‌هاي خود روي دروازه ما بهترين استفاده را كرد اما ما دوازده فرصت داشتيم و فقط 2 گل زديم.

 

وي ادامه داد: سه امتياز بازي حق ما بود اما به دليل بي‌دقتي به آن نرسيديم. خدا را شكر مي كنم كه به ذوب آهن قبل از دربي هفتاد و يكم نباختيم، چون قطعا نتيجه مساوي با باخت از خيلي از لحاظ فرق دارد.
وي درباره عملكرد ضعيف خودش نيز گفت: قبول دارم سرماخوردگي به من اجازه خودنمايي نداد. من در يك هفته گذشته با اين مشكل دست و پنجه نرم كردم، قول مي‌دهم در بازي‌هاي آينده تلافي كنم.

 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در پايان درباره دربي هفتاد و يكم نيز گفت: اين بازي با همه بازي‌ها فرق دارد. ما بايد در دربي هفتاد و يكم ياد بگيريم از موقعيت‌هاي خود خوب استفاده كنيم. البته اكنون كمي زود است درباره دربي حرف بزنم و انشاء‌الله تا روز مسابقه در خدمت رسانه‌ها خواهم بود اما روي هم رفته ما در بازي مقابل ذوب آهن با داشتن توپ و ميدان در دست خود نشان داديم كه آينده روشني در انتظار تيم ماست.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)