با پرسپولیس مذاکره نکردم اما…

مرجع خبری پرسپولیس : جواد كاظميان با وجود آمادگي و شرايط خوبش هنوز به يك بازيكن مناسب براي سپاهان تبديل نشده است. كاظميان كه در فصل نقل و انتقالات پيشنهادهاي خوبي از سوي تيم‌هاي ليگ برتري داشت به تيم مدعي و پرقدرت سپاهان پيوست ولي هرگز تصور نمي‌كرد كه ليگ دهم براي او به اين صورت رقم بخورد.

 

ماجراي پيوستن تو به پرسپوليس چه بود؟
والا روحم از اين موضوع بي‌خبر است. صبح هاشم بيك‌زاده به من زنگ زد و تبريك گفت! وقتي دليل تبريك گفتن را پرسيدم، فهميدم كه چنين اتفاقي افتاده و از آنجا بود كه اين خبر را شنيدم.

با تمام اين حرف‌ها، خبر را تاييد مي‌كني يا تكذيب؟

با تمام اين حرف‌ها، خبر را تاييد مي‌كني يا تكذيب؟
من كه پرسپوليس را دوست دارم اين خبر را تكذيب مي‌كنم.

 

 

در طول اين مدت با پرسپوليسي‌ها صحبت نكردي؟

خير… هيچ صحبت خاصي با پرسپوليسي‌ها نداشتم. من پرسپوليس را دوست دارم ولي در تمام اين مدت كوچكترين صحبتي با مسوولان اين باشگاه نداشته‌ام.

 

 

جدا از تمام اين حرف‌ها، براي پايان فصل چه نقشه‌اي داري؟
نقشه‌اي كه ندارم… من در حال حاضر بازيكن سپاهان هستم. نسبت به اين تيم تعصب و تعهد دارم و دوست دارم كه تا آخرين روز قراردادم با سپاهان در خدمت اين تيم باشم و فقط به اين تيم فكر كنم.

 

اما تو در سپاهان شرايط چندان خوبي نداري و با وجود شايستگي گاهي نيمكت‌نشين مي‌شوي؟
به هر حال اين اتفاق‌ها در هر خانواده‌ و قومي مي‌افتد… گفتم كه… من تا آخرين روز قراردادم در خدمت سپاهان هستم و هميشه ياد گرفته‌ام كه با جان و دل نسبت به قرارداد و تعهدم پايبند باشم.

 

دوست داري كه فصل آينده را در پرسپوليس بازي كني؟
پرسپوليس تيم محبوب من است. پرسپوليس تيمي است كه هميشه خودم را مديون آن و هوادارانش مي‌دانم. خيلي چيزها را در فوتبال از پرسپوليس به دست آوردم و هميشه سعي كرده‌ام تا قدرشناس اين تيم بزرگ و هوادارانش باشم اما همان‌طور كه گفتم، من فعلا بازيكن سپاهان هستم و فقط به اين فكر مي‌كنم كه با اين تيم قهرمان ليگ شوم.

 

در انتهاي همان خبري كه گفتيم آمده بود كه با توجه به حضور دايي در پرسپوليس، احتمالا تو به پرسپوليس نمي‌روي و منتظر مي‌ماني تا او برود!
چنين حرف‌هايي درست نيست، من هيچ صحبتي با پرسپوليس نداشته‌ام و باز هم مي‌گويم كه من بازيكن سپاهان هستم.

آخرين صحبت تو در مورد پرسپوليس؟
آخرين صحبت من اين است كه پرسپوليس را دوست دارم و با وجود تمام اين علاقه نه با كسي صحبت كرده‌ام و نه كسي با من صحبت كرده، يك چيز ديگر هم هست.

 

چي؟
اينكه يك روزي در اوج به پرسپوليس برمي‌گردم و با انجام بهترين بازي‌ها از پرسپوليس خداحافظي مي‌كنم. هميشه آرزو داشته‌ام كه با پرسپوليس و پيراهن سرخ از فوتبال خداحافظي كنم. از بچگي آرزوي پوشيدن پيراهن پرسپوليس را داشتم و به لطف خدا به اين آرزوي بزرگ رسيدم. حالا هم دوست دارم تا يك روزي در اوج با پرسپوليس خداحافظي كنم و چهار گوشه زمين را ببوسم.

 

پرسپوليس را در طول بازي‌هاي اين فصل چطور ديدي؟
پرسپوليس در طول بازي‌هاي اين فصل نوسان داشت ولي با تمام اين حرف‌ها پرسپوليس تيم بزرگي است كه هواداران زيادي هم دارد. من براي پرسپوليس و هواداران خوب اين تيم آرزوي موفقيت و سربلندي مي‌كنم.

 

الان كجا هستي؟
تهران، دنبال كارهاي خانه‌ام.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)