مرجع خبری پرسپولیس : كمك داور ايراني حاضر در جام جهاني با اشاره به حضورش در مرحله يك چهارم نهايي گفت: اگر به من فرصت دهند بهتر از ديدارهاي قبل قضاوت خواهم كرد.

 

حسن كامراني فر  درباره حضورش در مرحله يك چهارم نهايي جام جهاني اظهار داشت: به عنوان كمك داور اول در يكي از ديدارهاي مرحله يك چهارم نهايي انتخاب شده‌ام. قبلا احتمال مي‌دادم شايد در يك بازي به عنوان كمك داور ذخيره حضور داشته باشم كه خوشبختانه به عنوان كمك داور اول انتخاب شدم.

وي ادامه داد: خوشحالم به عنوان كمك داور اول انتخاب شدم، اما هنوز از سوي كميته داوران فيفا اعلام نشده قضاوت كدام ديدار به تيم داوري ما خواهد رسيد و مشخص نيست چه زماني اعلام مي‌شود.

كامراني فر درباره شرايطش در آفريقاي جنوبي گفت: شرايط خوبي دارم و تمام امكانات مهيا است. در دو ديدار اول به نظر خودم و بسياري از كارشناسان قضاوت خوبي داشتم. جام جهاني تحربه بسيار خوبي است. اگر به من بازي هم براي قضاوت نرسيده بود همين حضور در جام جهاني تحربه خوبي بود.

وي در پاسخ به اين سوال كه از زمان حضور در جام جهاني شرايط براي او چه فرقي كرده و چه ميزان با جو حاكم بر جام جهاني آشنا شده است، عنوان كرد: اينجا شرايط خيلي فرق مي‌كند. بعد از اينكه تيم داوري ما انتخاب شد حدود 4 ماه است كه با هم كار مي‌كنيم و قبل از آن تجربه حضور در مسابقات بزرگ را نداشتيم.

كامراني فر افزود: شرايط طوري شده كه از نظر اعتماد به نفس و وضعيت روحي و رواني خيلي بهتر شده‌ام و فكر مي‌كنم اگر به من قضاوت دهند خيلي بهتر از ديدارهاي قبل قضاوت خواهم كرد.

وي درباره شانس حضور داوران ايراني در رقابت‌هاي جام جهاني تصريح كرد: مطمئنم در دوره‌هاي بعد مي‌توانيم در رقابت‌ها تيم كامل داوري از ايران داشته باشيم. براي من بسيار سخت است با داوراني كه هموطن من نيستند قضاوت كنم. اگر تيم كامل داوري از ايران بود قضاوت راحت‌تر مي‌شد و عملكرد بهتري داشتيم. داوران ايراني اين توان را دارند كه در بالاترين سطح جهان قضاوت كنند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)