مرجع خبری پرسپولیس : رييس سازمان ليگ گفت: باشگاه‌هاي ليگ برتري كه هنوز امكانات‌شان را به حد استانداردهاي AFC نرسانده‌اند بجنبند كه بازرسان آسيا 26 ارديبهشت در ايران هستند.

عزيزالله محمدي با تاكيد بر لزوم فراهم شدن امكانات لازم در باشگاه‌ها پيش از بازرسي ارديبهشت‌ماه نمايندگان AFC، اظهار كرد: بازرسان AFC 26 ارديبهشت‌ماه به تهران مي‌آيند و امكانات باشگاه‌هاي ليگ برتري را ارزيابي خواهند كرد. ما همچون گذشته باز هم به باشگاه‌ها تاكيد كرديم استانداردهاي مدنظر كنفدراسيون فوتبال آسيا را تامين كنند. آخرين اعلام ما هفته پيش بود كه براي تمامي باشگاه‌ها فرستاديم.

. وي در پاسخ به اين سوال كه آيا سازمان ليگ خود وضعيت امكانات و ساختار باشگاه‌ها را مورد رصد و ارزيابي قرار مي‌دهد و در اين صورت چنددرصد از موارد لازم تامين شده است، تصريح كرد: ما شرايط باشگاه‌ها را از اين نظر پيگيري و مورد ارزيابي قرار مي‌دهيم. فكر مي‌كنم تقريبا همه باشگاه‌ها به حد استاندارد مدنظر AFC نزيك شده باشند يا بعضا به طور كامل شرايط لازم را فراهم كردند. آنهايي هم كه كمبود دارند بايد هرچه سريعتر در مدت زمان باقي‌مانده بجبند تا اوضاع خوبي در بازديد‌هاي رسمي داشته باشيم.

عزيزمحمدي در پاسخ به اين سوال كه كاهش حضور تماشاگران در بازي‌هاي ليگ، چه ميزان امتياز را از فوتبال باشگاهي ما در AFC كم مي‌كند، گفت: ما با كاهش زيادي روبرو نبوديم. سال گذشته ميانگين حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها 10 هزار و چندصد نفر بوده و امسال خيلي كم شده باشد به 9 هزار و چندصد نفر مي‌رسد كه اين اختلاف در امتيازبندي‌ها تاثير زيادي نمي‌گذارد. ضمن اينكه امسال در تهران با كاهش تماشاگران روبرو بوديم اما در شهرستان‌ها شرايط خوب بوده است.

رييس سازمان ليگ از احتمال مشخص شدن برنامه بازي‌هاي جام حذفي پس از هفته سي‌و دوم ليگ خبر داد و گفت: البته باز هم به طور دقيق نمي‌توان گفت پس از هفته سي‌ودوم مي‌توانيم زمان برگزاري ادامه بازي‌هاي جام حذفي را تعيين كنيم. پيش‌بيني ما از روند برگزاري بازي‌ها و تقويم مسابقات اينگونه است كه در آن زمان، برنامه را اعلام ‌كنيم. بايد در اين رابطه به جمع‌بندي نهايي برسيم چرا كه رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا هم در ميان تقويم ما وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)