نشست مطبوعاتی سرمربی جدید پرسپولیس – بخش دوم و پایانی

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پول در فوتبال مهم است اما آبرو و اعتبار براي من از پول مهم‌تر است.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، زلاتكو كرانيكار در ادامه نشست مطبوعاتي صحبت هاي زير را مطرح كرد:

* صبر در كنار نتيجه گرفتن خوب
قبول دارم بايد تيم، خوب نتيجه بگيرد و خوب بازي كند. همه طرفداران از تيم انتظار پيروزي دارند ولي بايد مقداري صبر كرد و اجازه داد تيم شكل بگيرد. مطمئن باشيد در اين مدت هر چند كه كوتاه است پرسپوليس را آماده خواهيم كرد. تيم در كنار هواداران بايد باشد.تصميم داريم يك روش جديد را در باشگاه پرسپوليس راه اندازي كنيم و با يك سيستم جديد كار كنيم.

* پول در كنار آبرو
امروزه در دنياي فوتبال بحث تجارت مطرح مي‌شود و در اصل فوتبال به يك تجارت تبديل شده است اما آنچه كه براي من مهمتر است، آبرويم است. من به ايران نيامده ام تا اعتبارام را از دست بدهم. در اينجا پول مي‌گيرم و در كنار پول تيم را به خوبي هدايت خواهم كرد و اعتبار خود را براي پول از دست نخواهم داد. اميدوارم پرسپوليس را با كمك هواداران و مسئولان به جايگاهي كه مورد علاقه طرفداران و شان اين باشگاه است، برسانم. هواداران و تيم بايد در يك جبهه باشند و مقابل يكديگر صف آرايي نكنند.

* با قوانين و مسائل آشنا هستم
35 سال است در رشته فوتبال فعاليت دارم يا به عنوان بازيكن و يا به عنوان مربي مسائل مختلفي را در جاهاي مختلف مشاهده كرده ام و به عنوان يك مربي حرفه‌اي با اين مسائل آشنا هستم. در همه جا چنين مباحثي مطرح مي‌شود. از لحاظ من هيچ مشكلي از اين بابت وجود ندارد و من با اين مسائل كنار خواهم آمدم.

 

*ستاره هاي بزرگ پرسپوليس دوستان من هستند
من سابقه مربيگري در تيم هاي بزرگ و تيم هايي كه ستارهاي بزرگ دارند را دارم و مي‌دانم پرسپوليس نيز از اين موضوع مستثني نيست و داراي ستاره هاي فراواني است. در تيم هايي كه بوده‌ام هميشه ارتباط صميميانه اي را در تيم حاكم كرده‌ام و همان روش را در اين تيم نيز ادامه خواهم دادم. من در مقابل هيچ فردي صف آرايي نخواهم كرد و دوستانه با ستارهاي تيم بازي خواهيم كرد.

*تصميم نهايي را من مي‌گيرم
در روز اولي كه با باشگاه پرسپوليس مذاكره را شروع كردم اولين صحبتي كه مطرح كردم گفتم تمام اختيارات و تصميمات نهايي بر عهده من است البته خواهان كمك هيات مديره و مسئولان باشگاه هستم اما تصميم نهايي را من اتخاذ خواهم كرد.

* از اتوبوس جا نماندم
در همه جاي دنيا اين قضيه مطرح است كه روزنامه‌نگارها به مسائل حاشيه‌اي مي‌پردازند و ايران هم همين گونه است من هيچگاه از اتوبوس جا نمانده ام و اين مسائلي را كه مطبوعات مطرح مي‌كنند را تكذيب مي‌كنم و تاكنون چنين اتفاقي براي من رخ نداده است. مي گويند من به خاطر جا ماندن از اتبوس اخراج شده ام و اين موضوع را به بهانه اي قرار مي دهند تا مرا مربي حاشيه داري جلوه دهند. چنين شايعاتي در همه جاي دنيا مطرح است.

*چه كسي هست كريمي را نشناسند
تقريبا بازيكنان پرسپوليس را مي‌شناسم و از علي كريمي نيز شناخت دارم. فقط سئوال من اين است كه چه كسي است كه علي كريمي را نشناسد. همه روي اين بازيكن شناخت دارند چون بازيكن حرفه اي و خوبي است.

* به كمك خبرنگاران و هواداران نياز دارم
نكته مهمي است كه بايد از همه خبرنگاران و هواداران درخواست كنم. من تقاضا دارم همه دست به دست هم بدهيم تا با كمك يكديگر پرسپوليس را مجددا سر پا نگه داريم البته مي‌دانم تيم محبوبي مثل استقلال نيز در ايران وجود دارد كه هواداران بسياري دارد.

* من در بيمارستان بستري نبودم
بر خلاف حرف هايي كه قبل از حضور من در ايران منتشر شده من در بيمارستان نبودم و اين حرف براي من خنده دار است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)