مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت:‌ با گرفتن 3 امتياز ديدار با تراكتورسازي تبريز قصد داريم خيال هواداران را بابت قهرماني راحت ‌كنيم.
زلاتكو كرانچار  اظهار داشت: پس از اينكه 3 امتياز ديدار برابر سايپا را گرفتيم در وضعيت بسيار خوبي بسر مي‌بريم و انگيزه بالايي داريم تا حريفان را يكي پس از ديگري شكست دهيم.
وي افزود: با گرفتن 3 امتياز در بازي مقابل تراكتورسازي تبريز تلاش خواهيم كرد خيال هواداران را بابت قهرماني راحت كنيم تا با انگيزه و بدون مشكل به راهمان ادامه دهيم.
كرانچار ادامه داد:‌ حريفان را به خوبي شناخته‌ام و مي‌دانم با چه برنامه‌اي بايد وارد زمين شوم. من بازي استقلال و تراكتورسازي را به دقت ديدم و مي‌دانم كه تبريزي‌ها جنگنده،‌ با انگيزه و جوان هستند.
كرانچار خاطرنشان كرد: من 18 سرباز قوي دارم و مطمئن باشيد با يك بازي زيبا و با وجودي كه 3 بازيكن خود به نام‌هاي آرفي، باقري و خليلي را ندارم فقط به فكر 3 امتياز هستم.
وي در جواب اين سئوال كه آيا باقري واقعا سرما خورده است يا خير گفت: باقري سرما خورده و او به هيچ عنوان به من نگفته كه نمي‌خواهم برابر تراكتورسازي بازي كنم. در اين بازي عليرضا محمد را به دليل اينكه در تمرينات خوب بوده به تركيب اصلي مي‌آورم و شايد از ميثم بائو در پست ديگري استفاده كنم چون او قابليت بالايي دارد.
اين مربي كروات درباره غرور بيش از حد بازيكنان پرسپوليس؛ ‌عنوان كرد: اگر منظور شما شيث رضايي است بايد بگويم پرسپوليس به او نياز دارد اما هيچ بازيكني حق ندارد مغرور شود چون در اين صورت پرسپوليس ضربه مي‌خورد. بازي مقابل تراكتور چالش‌هاي زيادي دارد و ما مي‌دانيم هواداران از ما برد مي‌خواهند به همين دليل بايد با دقت وارد زمين شويم.
وي يادآور شد: هرگز از آمدنم به پرسپوليس پشيمان نيستم و دوست دارم گام بزرگي رو به جلو بردارم و تا به امروز نيز هيچ بازيكني را در ليست سياه قرار نداده‌ام.
كرانچار درباره اينكه فولاد خواهان هوار ملا محمد است خاطرنشان كرد: اين بازيكن هرگز از پرسپوليس جدا نخواهد شد و اين فقط يك شايعه است. ما به هوار محمد نياز داريم.
ديدار پرسپوليس و تراكتورسازي ساعت 16:40 فردا در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)