مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: با 35 سال حضور در فوتبال حرفه‌اي به اين نتيجه رسيده‌ام كه مشاوره گرفتن از مربيان ديگر كاري غيرحرفه‌اي است
زلاتكو كرانچار در مورد بازي فردا با سايپا عنوان كرد:
محمد مايلي‌كهن را نمي‌شناسم و فقط از طريق فيلم‌ بازي‌هاي سايپا اين تيم را شناخته‌ام. ما برنامه ويژه‌اي براي اين بازي داريم و نبايد باز‌ هم امتياز از دست بدهيم.
وي افزود: در تهران و مقابل هواداراني بازي مي‌كنيم كه به علت نتايج ضعيف ديدارهاي اخير شديدا ناراحت هستند. هر طور شده بايد 3 امتياز اين ديدار را كسب كنيم. با توجه به نتايج اخير،‌ پرسپوليس هنوز شانس رسيدن به رده‌هاي بالاي جدول را دارد و بايد تلاش خود را بيشتر كنيم.
كرانچار تصريح كرد: مهم اين است كه در 90 دقيقه‌ تسلط كافي بر ميدان داريم ولي بي‌دقتي به تيم ضربه مي‌زند. بازي‌هاي زيبايي انجام مي‌دهيم اما با توجه به اينكه تمام كننده خوب نداريم، متاسفانه در بيشتر مسابقات به پيروزي نمي‌رسيم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اظهار نظر علي پروين درباره بازي نكردن فرزندش تاكيد كرد: محمد پروين آن طور كه من انتظار دارم بازي نمي‌كند و در تمرينات خوب ظاهر نمي‌شود. براي من تمرين كردن خيلي مهم است و از درون تمرينات بازيكنان اصلي انتخاب مي‌شوند.
وي يادآور شد: پس از دربي اين بازيكن آسيب ديد و بعد از آن تمرينات را جدي نمي‌گيرد. به او گفتم براي قرار گرفتن در تركيب بايد جنگنده باشد، اما متاسفانه چيزي نديدم. پروين در بازي با ملوان جزء 19 بازيكني بود كه به هتل آمد، اما پس از آن به دليل مسائل فني به منزل بازگشت. به اين بازيكن اعتقاد دارم و هرگاه خوب باشد از وي حتي در تركيب اصلي استفاده خواهم كرد.

كرانچار در مورد صحبت‌هاي انصاري‌فرد مبني بر توصيه‌پذير بودن وي گفت: در چند مورد اين سئوال از من پرسيده شده كه چرا جواب انصاري فرد را نمي‌دهي. من به آنها گفتم بايد اين موضوع را از خود او بپرسيد. من مربي حرفه‌اي هستم و دوست ندارم رودرروي كسي قرار بگيرم. تمام تصميمات در مورد مسائل فني بر عهده من است و مسئوليت نتايج پرسپوليس را نيز بر عهده مي‌گيرم.
اين مربي كروات در مورد مشاوره گرفتن از مربياني كه در ايران هستند و يا دوستانش در خارج از كشور تاكيد كرد: من 53 سال دارم و 35 سال است كه حرفه‌اي كار مي‌كنم و طبيعتا نيازي به مشاوره ندارم. با دستيارانم مشورت مي‌كنم اما از افرادي كه نام برديد مشورت نمي‌گيرم. كسي كه اين همه سابقه دارد و مشاوره بگيرد ناشي است. البته اين موضوع بستگي به شرايط دارد اما مشاوره براي افراد غيرحرفه‌اي است و اگر قرار باشد از ديگران مشورت بگيرم با قدرت آن را خواهم گفت. در اين باره بهتر است افراد به من تهمت نزنند.
وي در پاسخ به اين سئوال خبرنگار فارس كه چرا در تركيب تغييرات زيادي به وجود مي‌آورد، ‌اظهار داشت: بايد انگيزه را در بين بازيكنان به وجود بياورم. ضمن اينكه به بازيكناني كه خوب بازي نكنند نمره منفي مي‌دهم. براي من مهم است كه حريف چه برنامه‌اي مقابل ما دارد. اگر چشم و گوش بسته وارد ميدان شويم ممكن است ضربه بخوريم و من اين موضوع را دوست ندارم.

كرانچار درباره تهيه ليست مازاد پرسپوليس خاطرنشان كرد: نه من به كاشاني ليست داده‌ام و نه او به من. هنوز نيم‌فصل نرسيده است و نمي‌دانم برخي با چه هدفي اين موارد بي‌پايه و اساس را مطرح مي‌كنند. ما 31 بازيكن آماده داريم. قبول دارم كه اين تعداد زياد است و به نظر من براي يك تيم در ليگ‌برتر داشتن 25 بازيكن مناسب است.
اين مربي با اشاره به داوري بازي با ملوان گفت: از عنايت مي‌خواهم داوري در حد بازي‌هاي پرسپوليس انتخاب كند تا اين تيم لطمه نخورد.
كرانچار درباره ديدار با كاشاني تصريح كرد: من با كاشاني تعامل خوبي دارم و دلايل خودم را براي استفاده از بازيكنان به او گفته‌ام. اميدوارم با اين نشست‌ها و جلسات به نتايج خوبي برسيم. در هفته آينده باز هم به باشگاه خواهم رفت تا بتوانم مشكلات را براي كاشاني بازگو كنم.
وي در مورد حضور تيم‌ها در جام‌جهاني گفت: جاي كشورهايي مانند سوئيس و كرواسي و البته ايران در جام‌جهاني خالي است. اين مسابقات براي شهروندان يك كشور جالب است، اما آنها نبايد فقط به اين موضوع فكر كنند و بايد به موفقيت‌هاي آينده بينديشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)