مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: كاپيتان تيم ما با توجه به تجربه و حرفه‌اي گري‌اش اسطوره فوتبال پرسپوليس و ايران است.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس، زلاتكو كرانچار اظهار داشت: بايد قبول كرد در بازي مقابل ذوب آهن عملكرد خوبي در حفظ توپ داشته و به خوبي توانستيم در زمين تاكتيك‌هاي خود را پياده كنيم تا با ضربه پاياني باقري به گل برسيم.
وي افزود: متاسفانه خيلي زود گل مساوي را دريافت كرديم. شيري غافلگير شد و نتوانست منطقه لازم خود را به خوبي پوشش دهد، البته بازيكن خوب و تاثير گذاري براي ما بود.
كرانچار ادامه داد: در اكثر دقايق بازي توپ و ميدان در اختيار ما بود و از عملكرد تيم خود راضي هستم. يك بازي را بر اساس گل خورده يا زده نگاه نمي‌كنم بلكه اجراي دقيق تاكتيك‌ها در زمين براي من در اولويت است چون در اينصورت قطعا نتيجه خواهيم گرفت.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد عدم استفاده از برخي نيمكت‌ نشينان گفت: تمام شاگردان من آماده هستند و بايد زمانش برسد تا از آنها استفاده كنم. در هر بازي محدوديت هاي خاصي دارم و فقط مي‌توانم 14 بازيكن را در يك ديدار به ميدان بفرستم؛ اما هنوز تا پايان ليگ وقت هست و مطمئن باشيد همه مي‌توانند در ليگ برتر به ميدان بروند.

وي افزود: خوشحالم كه نيمكتي دارم كه همه شايسته حضور در تركيب اصلي هستند. اين يك قوت قلب براي من است كه بايد به خوبي از آن استفاده كنم.
كرانچار با بيان اين مطلب كه در 5 بازي اخير نشان داديم كه رو به جلو حركت مي‌كنيم، خاطرنشان كرد: در بازي‌هاي اول كمي ناهماهنگ بوديم اما در حال رسيدن به اوج آمادگي هستيم و مي‌توانيم به قهرماني فكر كنيم.
وي در مورد دربي تهران با تاكيد بر اين نكته كه تمام تيم‌هاي ليگ برتر در فصل جاري مقابل ما مشكل پيدا خواهند كرد، گفت: از روز اولي كه در تمرينات پرسپوليس حاضر شدم هواداران در مورد دربي از من سوال مي‌كنند. بازي‌هاي استقلال را مي‌بينم؛ اما هنوز به دربي فكر نمي‌كنم و فقط فعلا 3 امتياز بازي مقابل شاهين بوشهر براي من مهم است. مي خواهم پيش از دربي صدر جدول در اختيار ما باشد.
كرانچار ضمن تقدير از كاپيتان تيمش اظهار داشت: كريم باقري اسطوره فوتبال ايران و پرسپوليس است كه نشان داد سن بازيكن مهم نيست بلكه تجربه و توان جسمي حرف اول را مي‌زند. باقري قابليت‌هاي بالايي دارد و با حرفه اي گري و تخصص خود جايگاه كاپيتاني را به خوبي براي فوتباليست‌هاي ايراني تعريف كرده است. او فشار زيادي نيز تحمل مي‌كند و اميدوارم قدر اين بازيكن را بدانيم.
وي در خصوص وضعيت حوار ملا محمد گفت: بازيكن خوبي است اما به دلايل مختلف زمان را از دست داده است و بايد خودش را به سطح مطلوب برساند. مي توانم قول بدهم حوار ملا محمد 10 روز قبل از دربي آماده است و مي تواند به ميدان برود.
كرانچار درباره شكست‌هاي تيم ملي ايران اظهار داشت: بازي ها را نديده‌ و فقط از نتايج آگاه شدم. شكست مقابل بحرين‌ براي ايرانيان غافل گيري‌ بود اما وقتي كه بازي عربستان و بحرين را ديدم متوجه شدم كه ساختار فوتبال بحرين تغيير كرده است، البته نتيجه در بازي دوستانه ملاك نيست چون سرمربي تيم ملي به اين بازي‌ها نياز دارد تا نقاط ضعف و قوت تيمش را بشناسد.
وي در پايان گفت: به عنوان سرمربي يكي از بزرگترين باشگاه هاي ايران با تمام توانم آمادگي همكاري با قطبي را دارم و بازيكنان را تحويل او خواهم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)