به خاطر هواداران آرفی را به زمین نیاوردم / از بادامکی راضی هستم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: روي اشتباه خط دفاع و دروازه‌بان خود اجازه داديم شاهين به گل برسد.

زلاتكو كرانچار پس از تساوي 2 بر 2 پرسپوليس برابر شاهين بوشهر خاطرنشان كرد: در شروع مسابقه اشراف كاملي بر جريان بازي داشتيم، اما بازيكن حريف بر خلاف روند مسابقه توانست گل بزند. در هفته‌اي كه گذشت تمرينات خود را روي كارهاي هجومي گذاشته بوديم. من از ميثم بائو خواستم در كناره‌ها نفوذ كند و برابر شاهين تا حدودي موفق بود.
سرمربي پرسپوليس درباره نيمكت نشيني اشپتيم آرفي و تاكيد هواداران براي حضور اين بازيكن در ميدان گفت: من با فشار هواداران اين بازيكن را وارد ميدان نكردم بلكه در نيمه دوم حريف به طور كامل عقب كشيد و براي آن كه فشار بيشتري وارد كنيم آرفي را به ميدان آوردم تا به گل برسيم. برابر شاهين فقط به فكر حمله بوديم اگر چه آنها فقط به تساوي فكر مي‌كردند و با اشتباه مدافعان و دروازه‌بان ما به خواسته خود رسيدند.
اين مربي كروات در پاسخ به اين سئوال كه چرا پرسپوليس با وجود انجام بازي هجومي فرصت‌هاي گلزني مناسبي نداشت، تاكيد كرد: هادي نوروزي در خط حمله خوب كار كرد و در كارش موفق بود و مجتبي زارعي هم با ورودش به ميدان خوب كار كرد و خط دفاع حريف را آزار داد. ما خيلي خوب فشار آورديم اما نتوانستيم در زمان مناسب به گل برسيم.

كرانچار درباره اعتراض تماشاگران به حضور حسين بادامكي در تركيب ثابت پرسپوليس و نيمكت نشيني مهدي شيري اظهار داشت: براي من ملاك حضور بازيكنان در تركيب اصلي نحوه تمرينات آنها است. وي در تمرينات خيلي خوب كار كرد و من در ميانه ميدان اين بازيكن را مهره خوبي مي دانم كه خواسته هايم را برآورده مي كند و به همين دليل اين نقش را به بادامكي سپردم. ملاك من براي انتخاب بازيكنان ثابت نحوه عملكرد آنها در تمرينات است. در ادامه و در مسابقات حساس بعدي نيز مي‌توانيم از حضور شيري استفاده كنيم.
وي در پاسخ به اين سئوال كه چه برنامه‌اي براي مهار ضد حملات شاهين داشتيد، عنوان كرد: شاهين برابر پرسپوليس ضدحمله خاصي نداشت بلكه همان طور كه گفتم ما روي اشتباه فردي مدافع و دروازه‌بان خودمان گل خورديم. روي گل اول پروين توپ را بازيكن حريف داد و بازيكن حريف با شوت دروازه ما را باز كرد و روي گل دوم نيز معمارزاده بايد ديوار دفاعي را بهتر تنظيم مي‌كرد كه به دليل اشتباه وي توپ وارد دروازه پرسپوليس شد.
كرانچار گفت: برنامه‌هاي زيادي براي رسيدن به گل داشتيم، اما تاكتيك‌هاي حريف نيز كارهاي ما را خنثي كرد و اجازه نداد راحت تر خواسته‌هاي خود را در ميدان مسابقه اجرايي كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)