كرانچار: به اسم‌ها توجهي نمي‌كنيم / پرسپوليس بايد به صدر جدول برسد / خليلي، پروين و منصوري شرايط بازي ندارند
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در انتخاب بازيكنان براي ليست تيم به اسم‌ها توجهي نكرده و تنها آمادگي فني و روحي بازيكنان را براي حضور در تركيب اصلي ملاك قرار مي‌دهم.

زلاتكو كرانچار يرامون بازي يكشنبه‌ي تيم فوتبال پرسپوليس مقابل فولاد خوزستان اظهار كرد: از تيم فولاد اطلاعات كامل را بدست آورده‌ام و مي‌دانم آ‌نها با توجه به شرايطي كه در جدول ليگ برتر دارند، با انگيزه‌ي بسيار بالا مقابل پرسپوليس ظاهر مي‌شوند. از طرفي ما هم با پيروزي شيريني كه مقابل مقاومت شيراز كسب كرديم، نياز داريم تا با سه امتياز اين بازي روند صعودي تيم را ادامه دهيم. پرسپوليس بايد با موفقيت در بازي‌هاي آتي خودش را به صدر جدول نزديك كند. از اين رو ما هيچ كدام از صحبت‌هايي كه درباره‌ي جو ورزشگاه تختي اهواز زده مي‌شود، توجهي نكرده و تنها به دنبال كسب سه امتياز از تيم فولاد هستيم.

وي درباره‌ي شرايط فعلي تيم پرسپوليس تصريح كرد: بعد از بازي اخير انگيزه‌ي بازيكنان بيشتر شده است. آنها از نظر شرايط روحي نيز وضعيت بسيار خوبي دارند و با تلاش فراوان در تمرينات شركت مي‌كنند. اميدوارم با يك بازي درخشان مقابل فولاد بتوانند زنجيره‌ي پيروز‌ي‌ها را ادامه دهند. برد اخير به آنها اطمينان خاطر و اعتماد به نفس زيادي داده است.

سرمربي تيم پرسپوليس درباره‌ي انتخاب بازيكنان اين تيم براي ليست و تركيب اصلي تيمش خاطرنشان كرد:

به هيچ وجه به اسم‌هاي بازيكنان در انتخاب‌هايم توجهي نمي‌كنم و تنها ميزان آمادگي فني و روحي بازيكنان برايم ملاك است. به عنوان مثال در اين بازي محسن خليلي، محمد پروين و محمد منصوري شرايط بازي مقابل فولاد را ندارند و از آنها استفاده نخواهم كرد. البته شرايط هر بازي فرق مي‌كند و براساس ويژگي‌هاي آن تصميم‌گيري مي‌كنيم. اگر بازيكن ذخيره‌اي كه تاكنون هيچ بازي رسمي براي پرسپوليس انجام نداده در ليست تيم قرار بگيرد، نبايد تعجب كرد چرا كه خودش را در تمرينات نشان داده و اين مربي است كه بايد به او اعتماد كند تا پرسپوليس در آينده از اين بازيكن سود ببرد. محمد منصوري در حال حاضر تمرينات فوق‌العاده‌اي را پشت سر گذاشته و از نظر من يك بازيكن آماده محسوب مي‌شود. اما، شرايط مسابقه به گونه‌اي نيست كه بخواهم از اين بازيكن استفاده كنم. پرسپوليس در حال حاضر 19 بازيكن آماده دارد و من همه‌ي آنها را به دقت زيرنظر دارم و اگر كسي بگويد كه در تمرينات ديده نمي‌شوم، اين موضوع صحت ندارد. برخي بازيكنان مصدوميت‌هاي طولاني داشتند كه بهتر است آرام آرام وارد تركيب اصلي تيم شوند.

كرانچار در ارزيابي‌اش از ديگر تيم‌هاي ليگ برتر در قياس با بضاعت كنوني پرسپوليس گفت: تيم ما بضاعت قهرماني در ليگ امسال را از هر نظر داراست. البته معتقدم تمام تيم‌هاي ليگ تقريبا در يك سطح هستند و اين شانس است كه باعث نتايج بهتر يا بدتر برخي از آنها مي‌شود.

سرمربي پرسپوليس درباره‌ي تداوم حضورش در اين تيم گفت: در همه جاي دنيا تداوم كار مربيان در تيم‌ها بستگي به عملكرد و نتايج‌شان دارد. در حال حاضر مديريت تيم از نتيجه‌ي بدست آمده در بازي اخير راضي است و من هم به وضوح اين مساله را درك مي‌كنم كه تنها نتايج پرسپوليس مي‌تواند عامل بقايم در اين تيم باشد و قطعا مشكلي با آن ندارم.

وي در پايان درباره‌ي شرايط حسين بادامكي خاطرنشان كرد: او فعلا آماده نيست و در تركيب اصلي حضور ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)