مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ذوب‌آهن تيم قدرتمندي است و مساوي در فولادشهر مي‌تواند براي ما و تماشاگران ارزشمند باشد.

زلاتكو كرانچار پس از تساوي يك بر يك مقابل ذوب‌آهن در نشست مطبوعاتي پس از بازي اظهار داشت: از بازي راضي هستم، البته در نيمه اول بازي بهتري انجام داديم و تا زماني كه گل را به ثمر رسانديم بازي را در اختيار داشتيم.
وي افزود: پس از به ثمر رسيدن گل، بازيكنان با بي‌دقتي خود باعث دريافت گل مساوي شدند، ضمن اين كه اين نكته را در نظر داشته باشيد ذوب آهن تيم قدرتمندي است و مساوي در فولادشهر مي‌تواند براي ما و تماشاگران ارزشمند باشد.
كرانچار ادامه داد: سعي داشتيم بازي را كنترل كنيم، اما بازيكنان از موقعيت‌هايي كه داشتند به خوبي استفاده نكردند. پرسپوليس احتياج به تمرينات بيشتري دارد و بايد روي تمركز تيم بيشتر از گذشته كار كنيم.
سرمربي پرسپوليس تأكيد كرد: پاسكاري تيم نسبت به ديدارهاي گذشته بهتر شده بود كه اين مسئله مي‌تواند ما را به ديدارهاي بعدي تيم اميدوارتر كند.

وي در مورد غيبت آرفي گفت: اين بازيكن به دليل غيبت‌هاي اول فصل خود هنوز به آمادگي كامل نرسيده است، اما در بازي‌هاي بعدي از او استفاده خواهيم كرد.
سرمربي پرسپوليس در مورد مشكلات مالي پرسپوليس يادآور شد: من در اين مورد حرفي نمي‌زنم، زيرا در حيطه وظايف من نيست و مديرعامل بايد راجع به اين موضوع صحبت كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)