در جریان اعتصاب بازیکنان نیستم / باقری بازیکن بزرگی است

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هنوز هيچكس سيستم هجومي واقعي پرسپوليس را نديده‌ است.

زلاتکو کرانچار در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس مصاحبه ای انجام داده که با هم می خوانیم :

*مقابل پاس همدان بايد زودتر برنده مي‌شديم
از ديدار مقابل پاس همدان تا حدودي از بازيكنان راضي هستم اما آنها هنوز صد‌درصد به شرايط آرماني نرسيده‌اند. مطمئن هستم در آينده خيلي بهتر خواهيم شد چون اگر آنها در شرايط خوب بودند و از موقعيت‌ها استفاده مي‌كردند قطعا ما با استفاده از فرصت‌ها زودتر مي‌توانستيم به 3 امتياز برسيم.

*آشفتگي روي نيمكت وجود ندارد
نمي‌دانم روي چه حسابي برخي از حرف‌ها زده مي‌شود اما تا آنجايي كه من ديده‌ام آشفتگي روي نيمكت پرسپوليس وجود ندارد و بعضي‌ها دوست دارند حاشيه‌سازي كنند كه من براي اين مسئله‌ جوابي ندارم. براي من نظم و انضباط مهم است.

*هنوز به مرز آمادگي كامل نرسيده‌ايم
تا به امروز حدود 70 درصد از بازيكنانم رضايت دارم و مطمئن هستم اگر آنها به مرز 100 درصد برسند براي من بسيار خوب است چون راحت‌تر به نتيجه دلخواه خودم با مهره‌هاي كار‌بلد مي‌رسم كه مرور زمان اين مشكل ما را برطرف مي‌كند.

    

*عكس‌العمل‌هايم روي نيمكت ناخواسته است
هر مربي روي نيمكت سبك خاص خودش را دارد. براي من من از دست دادن موقعيت و رفع مسئوليت سخت است به همين دليل عكس‌العمل‌هايم روي نيمكت ناخواسته است و بيشتر به تعصب تيمي من بر مي‌گردد.

*باقري بازيكن بزرگي است
در كنار جواناني كه در خدمت دارم واقعا دوست داشتم هميشه بازيكن بزرگ نيز باشم. به همين دليل خوشحالم كه از فردي باتجربه مثل كريم باقري سود مي‌برم. او مي‌تواند در زمين رهبر خوبي براي اجراي تاكتيك‌هاي من باشد و از تجربه‌اش استفاده كند.

*هنوز سيستم هجومي واقعي را نديده‌ايد
همانطور كه از روز اول گفته‌ام به خاطر پرسپوليس و هوادارانش عاشق فوتبال هجومي هستم اما هنوز سيستم هجومي پرسپوليس نديده‌ايد. در هفته‌‌هاي بعدي بهتر خواهيد ديد كه عملكرد مهاجمانمان چگونه خواهد بود اما ما بايد ياد بگيريم كه در ضد حملات نيز دقت كنيم و به آساني فرصت به حريف ندهيم تا دروازه ما در هر بازي باز نشود.

*از بازيكنان احساسي پرسپوليس تشكر مي‌كنم
نمي‌دانم واقعا چرا بازيكنان پرسپوليس وقتي گل مي‌زنند در آغوش من قرار مي‌گيرند اما من از اين بازيكنان احساسي سپاسگذارم كه خوشحالي خود را با من تقسيم مي‌كنند. اين نشان مي‌دهد كه در تيم ما همه به دنبال يك هدف هستند و مي‌خواهند با نتايج شيرين دل مسئولان و هواداران را خوشحال كنند.

*در جريان اعتصاب بازيكنان پرسپوليس نيستم
من دوست ندارم به حواشي دقت كنم به همين دليل به هيچ عنوان در جريان اعتصاب بازيكنان پرسپوليس نيستم و اميدوارم اين خبر درست نباشد.

*سيستم پرسپوليس تغيير نمي‌كند
با توجه به شناختي كه از پرسپوليس و سيستم خودم دارم به احتمال خيلي فراوان سيستم 1-3-2-4 پرسپوليس در هيچ كدام از بازي‌ها فعلا تغيير نمي‌كند و با همين روند رو به جلو مي‌رويم تا به نتايج دلخواه برسيم.

*صباي قم مدعي قهرماني است
انگيزه و روند خوبي را در بين بازيكنان مي‌بينم. من اطلاع دارم كه صباي قم تيمي است كه مدعي قهرماني است. بايد با احتياط در مقابل اين تيم بازي كنيم و فراموش نكنيم كه اشكالات بازي با استقلال اهواز را جبران كنيم. البته فرق بزرگي كه اين بازي با بازي‌هاي ديگر براي من دارد حضور هواداران است.

*بازي‌هاي دوستانه امارات به ما كمك مي‌كند
بعد از بازي با صباي قم به امارات خواهيم رفت و سعي مي‌كنيم نسبت به بازي مقابل مس كرمان و استقلال اهواز به آمادگي بهتري برسيم. بايد هر روز رو به رشد باشيم و آرام آرام فرم ايده‌آل را پيدا كنيم. با تقسيم كاري كه شده اردوي امارات هرگز به ضرر ما نخواهد بود.

*خبرنگاران همه چيز را به يكديگر ربط مي‌دهند
مي‌دانيد كه من علاقه‌اي به جواب‌دادن به سئوالات حاشيه‌اي ندارم چون مي‌دانم خبرنگاران همه چيز را راحت به هم ربط مي‌دهند و بايد مواظب آنها باشيم. به همين دليل هميشه سعي مي‌كنم با قانون فوتبال صحبت كنم تا براي من حاشيه سازي نشود.

*دركادر فني تقسيم ‌كار شده است
ايكوويچ دستيار من است نه بدنساز اما ما در كادر فني تقسيم كار كرديم كه هيچ كاري با يكديگر تداخل پيدا نكند. من سرمربي پرسپوليس هستم و تصميم‌ مي‌گيرم كه يك مربي در تمرين بايد چه كاري را انجام دهد. به هيچ عنوان خوشبختانه تا به امروز نيز مشكلي از اين بابت نداشته‌ايم.

*اميدوارم بيمارستان پرسپوليس را در تهران ببينم
اميدوار هستم روزي كه بيمارستان پرسپوليس افتتاح مي‌شود در تهران باشم و اين بيمارستان را از نزديك ببينم. براي هر باشگاه اين كلينيك و بيمارستان امري واجب است تا كادر فني نيز با خيال راحت‌تر به فكر مصدومان خود باشند من اين تصميم را به مسوولان باشگاه تبريك مي‌گويم.

*3 امتياز بازي با صباي قم براي من مهم است
در هر بازي فقط براي 3 امتياز به ميدان مي‌رويم و نتيجه ديدار و برد برابر صباي قم براي من بسيار مهم است. اميدوارم بتوانم با حضور بهترين‌ها در تركيب پرسپوليس و فراموشي بدشانسي‌ها در خصوص مصدوميت‌هاي بازيكنان به هدف خود برسم. البته كار سختي است و فوتبال هيچ موقع قابل پيش‌بيني نيست اما من به تيم خودم اعتقاد قوي دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)