نتوانستیم کریمی را مهار کنیم / با یک لشکر سرماخورده به مصاف استیل آذین رفتم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: كريمي بازيكن خطرناكي است و ضربه اصلي را با زيركي به پرسپوليس زد.

زلاتكو كرانچار پس از شكست 2 بر يك مقابل استيل‌آذين از هفته پانزدهم ليگ برتر اظهار داشت: 2 گل متفاوت دريافت كرديم. 25 دقيقه اول عالي بازي كرديم ولي ناگهان شرايط عوض شد و استيل‌آذين از شرايطي كه داشت بهره‌برداري كرد. مهاجمان آنها در ضد حملات خوب كار كردند و با فشاري كه آوردند به هدفشان رسيدند. با آغاز نيمه دوم با از دست دادن مركز زمين و به دليل اشتباهات فراوان مجبور شديم دست به تعويض زده و بادامكي را تعويض كنيم.
وي با اشاره به اينكه كلاه‌كج از وضعيت خوبي برخوردار نبود، گفت: باقري فشار زيادي را در اين مسابقه متحمل شد و به دليل اينكه بتوانم در بازي بعدي از او استفاده كنم، زودتر از حد معمول تعويضش كردم.
كرانچار با اعلام اينكه آرفي 7 روز است مريض است و كلاه‌كج و عليرضا محمد هم به شدت مريض بودند و مجبور بودم در اين بازي از افراد ديگري استفاده كنم، تأكيد كرد: متأسفانه وسلي هم از شرايط خوبي برخوردار نبود و بائو نيز سرماي سختي خورده بود. مجبور شدم با يك لشگر سرماخورده به مصاف استيل‌آذين بروم و اينها دلايلي بود تا در روزي كه روز پرسپوليس نبود نتوانيم نتيجه لازم را كسب كنيم.

وي با اشاره به اينكه براي مهار كريمي برنامه داشتم، ‌اما او بازيكن زيركي است كه ضربه خود را به پرسپوليس زد، افزود: علي كريمي بازيكن خطرناكي است و به نظر من او به خوبي كارش را انجام داد.
وي تأكيد كرد: روي گل دوم ديوار دفاعي اشتباه كرد و باعث شد گل را دريافت كنيم. اين برد را به استيل‌آذين تبريك مي‌گويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)