مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در تلاش هستيم از بازي اول ليگ برتر مقابل مس كرمان عملكرد موفق خود را آغاز كنيم

زلاتكو كرانچار در خصوص بازي روز پنجشنبه مقابل مس كرمان عنوان كرد: تمام بازي‌هاي در يك تورنمنت در هر كشوري سخت است و شرايط خاص خودش را دارد. به همين دليل ما با احتياط به كرمان سفر خواهيم كرد تا به هدف خود برسيم. مس تيم خوبي است كه براي آسيا برنامه‌ريزي كرده است.
وي افزود: در بازي مقابل مس، عبدي و عابدزاده عصاي دست من هستند و مي‌دانم با كمك اين مربيان كه در چند روز اخير من را بيشتر با پرسپوليس آشنا كردند مي‌توانم به هدف خودم برسم.
كرانچار خاطرنشان كرد: دوست دارم مانند مربيان سابق كرواسي كه در فوتبال ايران خوشنام بودند؛ بدرخشم و با پرسپوليس افتخار جديدي كسب كنم. پرسپوليس بهترين تيم آسيا است و در تمام اين قاره هوادار دارد.
اين مربي يادآور شد: خوشبختانه همانطور كه مي‌خواستم تمرينات پيگيري مي‌شود و بازيكنان؛ دستورات تاكتيكي را به خوبي پياده مي‌كنند. در اين مدت به اين نكته پي برده‌ام كه بهترين ستاره‌هاي فوتبال ايران را در اختيار دارم. هر نتيجه‌اي كه در بازي با مس رقم بخورد مسئول آن من هستم. اين موضوع در فوتبال جهان يك اصل حرفه‌اي است چون وقتي قرارداد امضا ‌كردم تا به پرسپوليس بيايم تمام اين فكر‌ها را مي‌كردم.
كرانچار در خصوص مصدومان پرسپوليس گفت:

 اميدوارم با تلاش كادر پزشكي مصدومان خود را در بازي مقابل مس در اختيار داشته باشيم تا بتوانيم سيستم لازم را در زمين اجرا كنيم. در حال حاضر نمي‌گويم با چه روشي مقابل مس به ميدان مي‌رويم اما هدفمان سه امتياز است.
سرمربي پرسپوليس درباره شايعه جدايي عابدزاده از كادر فني كه در برخي محافل مطرح شده؛ اظهار داشت: به اين سئوال جواب نمي‌دهم چون بي اساس است. فقط همين قدر مي‌گويم كه عابدزاده با قدرت به كار خود ادامه مي‌دهد چرا كه من به كادر فني خودم ايمان دارم. من روز اولي كه به ايران آمدم در نشستي مطبوعاتي جايگاه همه را مشخص كردم. ايكووويچ با دو دستيار ايراني تعامل لازم را دارد.
كرانچار در خصوص تراكم زياد در خط حمله پرسپوليس گفت: براي همه چيز تقسيم كار كرديم و قطعا مشكلي در اين باره پيش نخواهد آمد. ما برنامه ريزي كرده‌ايم و سعي مي‌كنيم با تقسيم قوا در بين خطوط خود حريفان را غافلگير كنيم.
وي در خصوص حضور دستيار جديد خود يادآور شد: ايكوويچ در فوتبال شناخته شده است و بدون شك مي‌توانيم با او به هدف خود برسيم. هيچ تداخلي در بين كار اين مربي و ساير نفرات نيست. حضور ايكوويچ بار فني تيم را اضافه كند. كادر فني پرسپوليس فقط به دنبال موفقيت است و اميدوارم با گرفتن 3 امتياز در كرمان اين موضوع آغاز شود.
پرسپوليس در اولين ديدار نهمين دوره ليگ برتر پنجشنبه 15 مرداد ميهمان مس كرمان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)